Szelíd Vadállat!
Szöveges ítélet
Nagyon érzékeny a benzin adagolásra!Elég egy pici kosz!Mikor megvettem nagyon lomha volt, nem ment az egyik henger és csak 75-tel ment!Belőttük a porlasztókat és mindjárt 140-lett a vége!Ezek után egy teljes motor generál, és igencsak kapaszkodni kell!:) Nagyon meg vagyok vele elégedve!Korát meghazuttolva emelkedik egykerékre!És csak azt csinálja amit én akarok!Nem hittem a szememnek mikor a motorgenerál után majdnem kiugrott alólam, még a kuplung is meg- meg csúszik néha!!Bivajerős ahhoz képest, hogy az eredetileg 67 lóerőnek 220 kg-ot kell megmozgatnia.Ez az érték kb:jelenleg 50-55 ló.Még ki kell cserélnem a műszerfalat,a lámpát, az indexeket atükröket, egy új festés!És mintha most jött volna ki a gyárból!NAGYON megbízható!Honda Mindörökké! (javaslat olajra,csak és kizárólag ásványi!Castrol gtx 10/40-es vagy Valvoline 10/50-es az utóbbi nyáron nagy melegben jobb, lévén hogy olaj léghűtéses mociról van szó)
Hibalista
- Vezérműlánc:15000(utángyártott, de kiváló márka)Gyári:30000/ Vezérműlánc feszítőrugó:1000/ Szelepszárszimeringek:8000(16 db utángyártott, 500 ft.db,de az eredeti 1800 ft.db/ Fékkar:2500/ Kifli Csapágy 2db:6000/ Nyereg:9000 :)/ Légszűrő:6000/ Olajszűrő:2000/ Fékbetétek(első 4 db):14000/ Tankfelújító szett:15000/ Hengerfejtömítés(nem gyári!):10000/ Hengerfej csavarok(a gyári kicsavaráskor könnyen eltörik, ezért az összeset kicseréltem!/Szervíz dijj eddig:30000
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |