A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

ST 1300 Pan European 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Súlyos gyönyörűség!

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy szerelem volt első látásra. Nincs mit szépíteni, ez a motor nem szép, ez gyönyörű! Persze ennek is meg van az a szín, amelyben az! Pirosban például semmitmondó. Az enyém enyhén sötét grafit volt. Tehát beleszerettem. Nem mai gyerek volt (6 éves), de kilométer alig volt benne (4500 km). A gazdája könnyes szemekkel vált meg tőle, mikor kitoltam a nappaliból, mert olyan becsben volt, hogy ott tárolták, gondosan letakarva. Ennyit az előéletéről. Őszintén megmondva a súlya meglepett a gépnek. Előtte sem Simsonnal közlekedtem, hanem egy CB 1300-al, ami szintén nem kis darab, de a Pan überelte. Menetközben persze nem érződik a súlya, de lassú haladáskor, városban araszolva igen (330 kg). Ekkor viszont nagyon oda kell figyelni, mert egy rossz, elméretezett sasszézásból könnyen takarózás lesz. Van egy pont, ha ezen átbillen már csak annyi teendőd van, hogy lassítod az eldőlés gyorsaságát és szép óvatosan leereszted őkelmét a betonra. Ha egyszer elindult és nem vagy Fekete Laci féle izomkolosszus, akkor kizárt, hogy megtudod állítani a dőlését, a felállításáról már nem is beszélek. Ahhoz három ember kell. De nincs baj, ha eldől, mert olyan leleményesen van megoldva a gyári bukócső, hogy semmi nem ér le a földre, sem a kormány, sem az oldaldobozok és Te is kényelmesen kitudsz kászálódni alóla, hogy elmenj a helyi kocsmába segítségért. Én kétszer döntöttem el a gépet, mindkétszer lassú lépésben történő kászálódáskor - egyszer jobbra, egyszer balra, hogy mindkét oldal meglegyen - és semmi baja nem lett. A bukócsövet burkoló műanyagidomon látszott némi sérülés, de olyan kevés, hogy ki sem cseréltettem (10000.-Ft/db). Ennyi volt a negatívum. A V4-es motor teszi a dolgát, ahogyan az elő van írva. A nagy monstrumot meglehetősen dinamikusan gyorsítja és a nagy tempó sem jelent akadályt, Tartósan lehet vele döngetni 200 fölött is. A motor csendes marad minden körülmények között. Bár, ha lassú tempónál nagyobb fokozatban haladsz és odahúzod neki, akkor van egy kicsi, a V4-re jellemző kávédaráló hangja. A fogyasztása nagyon kedvező. Normális 100-110-es túra tempó mellett 5,5 literrel beéri. Autópályán 140 körül 6,5-7 liter a norma. Az elnyújtott kanyarokat imádja, a szűk visszafordítókat nem igazán szereti. A fékek fantasztikusan jók, soha nem jönnek zavarba. A tankja nagy, 29 literes, tehát nem kell minden utcasarkon megállni tankolni. A rugózása kitűnő. Bár a szűk kanyarokat nem igazán kedveli, de igazából nem is ellenkezik, ha beakarod dönteni egy szűk fordulóba. Nekem a gyári Bridgestone BT 020-as gumik 16 000 km-rt bírtak ki. A világítása nagyon jó és a fényszóró magassága menet közben is állítható. A szélvédelem példás, a motorosan állítható szélvédő zseniális. A menetszelet még a kézről is eltereli. A visszapillantók jók, de szokni kell őket. A kardán hajtásnak semmilyen reakciója nincs. A V4-es motorral okosan megoldották ezt a kérdést a japánok.(A motor lendítőkereke ellentétesen forog a főtengellyel). Még egy dologra kell vigyázni a gépnél, mégpedig az aljára. A motor olajteknőjének nincs semmilyen védelme és nagyon könnyen oda lehet verni, aminek az olajteknő törése a következménye. (65 000.-Ft a gyári új, bontóban - ha sikerül szerezni! - 15 000.-Ft). A motorral soha nem volt semmilyen probléma. Nyugodtan állíthatom, hogy rendkívül megbízható szerkezet minden szempontból (elektronikai, mechanikai) és ahogyan az írás mondja, akár félmillió kilométert is képesek gond nélkül lefutni. Bátran merem ajánlani mindenkinek. Pontosabban inkább úgy mondanám, hogy annak, aki megtud birkózni a súlyával. Ha igen, akkor egy szuper kategóriájú, elnyűhetetlen túramotor tulajdonosa lesz a szerencsés vásárló.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta. - Pusztán egy fékbetét garnitúrát cseréltem, meg természetesen olajat, levegőszűrő betétet (5800.-Ft) -

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizeltem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CB 1300 Következő motorja? R1150RT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.