A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 600v 1987 (599)

Xl 600v 1987 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Steve McQueen is szerette volna

Szöveges ítélet

Volt egy Honda GB 500 TT-m. Másik nevén Clubman. Egyszemélyes, egyhengeres ötszázas. Azért vettem a Transalpot, hogy teljesebb legyen a családi és baráti logisztikai arzenál. Hát, ezzel teljes lett!
Nem túl erős, nem túl gyors, bár korához, felépítéséhez és a két hengerhez képest mégis annak mondható. Mesélhetnék arról, hogy milyen motorokat lehetett kanyarban akár utassal is röhögve megverni, de inkább azt mondom, kinek javaslom.
Olyan ember vegyen Transalpot (akár 600-ast, akár 650-est), aki szereti föntről nézni a forgalmat. Ez városban nagy előny. Szeretni fogja az is, aki néha letér az aszfaltról, mert bár nem egy trial, de rengeteg helyen jól elmegy.
Az is csodás, hogy nincs még Budapesten sem olyan rossz minőségű úttest, kátyú, gödör, ami zavarba hozná. Nem dob le magáról soha. Magyarul: kagyarban váratlanul feltűnő gödrön is csak mosolyogva szökkensz át vele.
Ha járdára akarsz parkolni, az egy mozdulat, ha lépcsőn mész fől, legfeljebb kettő.
Ja, és bármelyik motoros ismerősöm ment vele, mindegyik dícsérte. Ki jobban, ki kevésbé. És az utasok is.
És túraplexi kell rá, különben 130 körül már rázza a szél a fejed!

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi. Pontosabban: két hibával vettem, ezek egyikét véletlenül vettem észre (nem kapcsolt be a hűtőventillátor), és néha kihagyott az egyik henger (ez a régi gépeknél típushiba, amikor előjött, kicsit felemelkedtem a nyeregből, s mikor visszazökkentem, meggyógyult). - Új hibát nem észleltem.

Ide hordtam szervizbe

Jeles Pali bácsi.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GB 500 TT, Clubman Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.