Sportkamion
Szöveges ítélet
Én még 1999-ben határoztam el, hogy lesz egy Varadero-m amikor az újságokban olvastam a nagy varacskos disznóról. Egészen 2006.-ig kellett rá várnom amíg megtehettem, hogy hitelre vásároltam egy használtat. IMÁDOM! A segédmotoros és robogós korszakom után csak endúróim és cross motorjaim voltak. Ez az első "nagy" motorom. Állóhelyben akkora mint egy elefánt és kissé nehézkes a mozgatása amíg meg nem szokod. De amint elindulsz vele olyan kezes mint egy bicikli. Oda teszed ahova akarod és úgy mész vele teljes biztonságban, hogy a kívülállókban meghül a vér a szikrázó lábtarók láttán. A fútóműve szenzációs. Mivel én ezt szoktam meg nekem természetes, de amikor cserélek valakivel mindig úgy ülök vissza, hogy ez azért jobb. A kátyúkat, nyomvájukat szinte elnyeli. A motorja remek, megbíztható, jól gyorsul, nyomatékos. Igazából 4 és 7.000 közötti tartományban érzi otthon magát. Átlag fogyasztása 6-6,5 liter de lehet vele produkálni 5 és 8 litert is. Szélvédelme a (nem gyári) magasabb túraplexivel első osztályú, felnyitott sisakkal 130-140-ig tökéletes. A jó szélvédelme és aerodinamikája miatt meglepően jól véd az esőben is. Az ülés kényelme nagyon jó, de mivel viszonylag széles és magasan van 175-180cm alattiaknak rémálom lehet. A 3 dobozzal rendkívül sok cucc pakolható bele és akkor még ott van a tanktáska is. Kötelező extra tartozékok: bukócső (ez értéket ment egy borulásnál ami az esetek 99%-ában nem menet közben következik be), a kormányfűtés, a magasabb túraplexi, és szerintem az ABS is ami egyszer-kétszer már megérte az árát. :-)
Ha őszinte akarok lenni akkor rosszat nem is tudok róla írni, csak kellemetlent amivel együtt lehet élni: elengedett kormánynál berázza az elejét, két személlyel és tele dobozokkal 170 felett imbolyog. Ennyi.
Egy motor van csak ami hasonlóan imádható, a BMW 1200GS, de az ár-érték és fentartási költségek miatt a Honda messze jobb választás.
Mindenkinek ajánlom aki kinőtt már a száguldozós sped korszakból, szeret kényelmesen, olykor-olykor sportosan kirándulni egy megbízható motorral és tudja a családja nem hiába várja haza.
Ui.: mióta ez van, a feleségem is imád motorozni és már szinte harc van a gyerekekkel, hogy melyikük jöjjön velem :-)
Hibalista
- Semmi, csak a szokásos fékbetét, gumi, lánc.
- Ja bocs, kétszer cseréltem fényszóró izzót, ami szerintem nem a Honda problémája, és egyszer a hátsó hengernél kipupogócső tömítést.
Ide hordtam szervizbe
Real Motor Győr: még az elején kétszer voltam náluk, de se azóta, se soha többet. Nagyképűek, lehuzósak és nem állnak a szakértelem csúcsán.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Komfront Kft Komárom: Családi vállalkozás, maximálisan vevőcentrikus hozzáállással és segítőkészséggel. Nagyon korrektek és a ceruzájuk sem fog vastagon.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 7200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 51000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |