A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

cbr 900  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sport, túra- jó az országútra!

Szöveges ítélet

A motor az utolsó karburátoros évjáratból való. Minden szempontból elégedett vagyok vele, habár még csak 1000 km-t tettem bele a gépbe. Minden működik rajta, semmi sem romlott el. Olajat egy millilitert nem eszik-

A műszerfal nagyon szép, szerintem a klasszikus duplakör (kerek km és kerek fordulatmérő műszer) kombó örökbecsű klasszikus, sokkal mutatósabb, mint a mai hülye digitális csodák. Külön jópont a vízhőmérő, mert az már digitális.

A motor alakra, formára csodaszép, mai napig szemet gyönyörködtető.

A menetteljesítménye hibátlan. A poén, hogy simán lehet vele cirkálni 50 km/órával is, és simán kényelmes. Természetesen egy kis gázfröccsel máris minden létező sebességkorlátot duplán túllép a gép. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy minek építeenek még nála is erősebb gépeket. A 200 Km/h tempót másodpercek alatt ér el. 100 km/t pedig akár egyesben is eléri. Brutális.

Nekem mégis az tetszik benne, hogy túra/sporttúra célra is tökéletesen megfelel. Finoman, selymesen jár a motorja, a fék erős és pontos, a váltó vajpuhán fluffan a fokozatok közt. Minden idők egyik legjobb motorja.

Jó tanács: ha ilyet szeretnél venni, nagyon nézd meg a vázat (vedd le a tankot, idomokat stb.)! Kizárt dolog, hogy olyat találj, amivel nem buktak még soha. Ez nem is meglepő, hoszen egy 10 éves mocinál egy-két diszkrét perec tutira megvolt. A lényeg, hogy az idom javítható, de ha a váz görbe, az egész ügy halott.

A blokk rendkívül megbízható, csak kétféleképp lehet tönkretenni: gondatlansággal és emberi hülyeséggel. hidegen kajakkal hajtani (aki nem vár 2-3 percet, hogy legalább kicsit melegedjen az olaj), és elmulasztani a szervízt. Ha minden reggel járatod 3 percet, mielőtt elindulsz, és rendeseb cseréled az olajat, akkor a gép örök darab.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Levente haver, Gubacsi út, MOL kúttal szemben

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? vfr 750 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.