A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 350 Four 1972 (347)

Cb 350 Four 1972 (347) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Spagetti-western helyett makaróni-eastern

Szöveges ítélet

Hirdetés a Veteránban, 210-ért Honda CB 350 Four. Megjelent előttem a négy kipufogó, a küllős kerék - megnéztem. Sajnos átalakították, csak valami két iszonyú gagyi és borzalmasan zajos kipuff volt rajta, meg hiányzott a fordulatszámmérő, de ez a motor annyira szép és klasszikus, hogy nem bírtam ki, 190-ért megvettem. Vizsga volt rajta, tűrhetően működött, motoroztam vele egy fél szezont, aztán kapott egy kis TMK-t, löttycserék, fékátnézés, karbiszinkron, elektromos ezmegaz. Jobb lett, most 10000 fölött forog, ráadásul közben felkerült a fordulatszámmérő, sebmérő (a másik mérföldes volt, mert amerikai kivitelű 350-esről van szó, azért is metálpiros, nem sima, mint az európaiak), levettem a borzalmas, ornamentális hátsó csomagtartót, és jött négy új kipufogó Imolából , hátulról most úgy néz ki, mint valami régi lasz makarónireklám. Most közel olyan a motor, mint amilyennek lennie kéne, csak az indexek hiányoznak, meg az áthúzott ülés nem igazán tökéletes. De azért elmegy.
Négy henger, 350 köbcenti. felejtsd el az alsóbb fordulatszám-régiókat, ez a motor 6000 után érzi magát elemében. A hangja gyönyörű - öblösen szőrös, meg bizonyos gázállásoknál gurgulázik is, állati klassz. A futómű olyan, amilyen, 1972-t írunk, bele lehet szokni, és a maga módján harmonikus, de egy modern motorról átülve kissé ijesztő. Nagyjából a TS 250-es MZ-t képzeld el, ott vagy. Fék persze nincs - azaz van, de nem igazán - a fogyasztás nagymotoros, a méretek kismotorosak. Leheletfinom, irtó pontos a váltó, de a 110-et csak szenvedi hosszú távon a gép, olyankor mindig elkezd belőle ömleni az olaj. A javítás rendszerint egyszerű, kis O-gyűrű, igazítás a deknitömítésen, de azért bosszantó, amikor még 200 kilométert haza kell motoroznod, és a nadrágod egyik szára kék, a másik már bőrig fekete. Meg nem árt egy jó, nem tipikusan mainstream szerelő sem. Nekem van.
Pakolni sehova se lehet, és mivel az ülés rövid (emiatt lettek a későbbi CB-knek egész mások az arányaik, jóval hátrébb nyúlik rajtuk az ülés, a lámpa lejjebb van. Csúnyábbak, de hasznosabbak) két személlyel igencsak intim az utazás. De 35 éve és sok-sok kilométere ellenére egész tisztességesen működik a kis négyes, az élvezeti faktora a hangja miatt pedig óriási. Exhibicionistáknak még annyit - nagyon sokan megnézik.

Hibalista

- gyújtás

Ide hordtam szervizbe

Scheer Gábor, 30/575-5484

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1972
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.