Spada a kabuki Mastroiannija
Szöveges ítélet
Egy kihasználatlan 1200-es Banditról ültem át rá. Megtetszett. Gondolván jó lesz ez a városban ötöd áron alig kötelező és adó, nem zavar, ha poros, elázik, eldől stb...
Azt hittem az előzőről átülve cefet uncsi városi ingázó lesz. De nem. Kellemesen csalódtam. A motorozás érzete nagyon mosolyfakasztó vele. Azért írok érzetet, mert a teljesítménye sebességben, köridőkben nem értékelhető, ellenben ahogyan előadja... Nagyon jó színész.
No de a moci:
Kezdem a rosszal:
Le kellett volna fogynom, mert a 90+ kilómhoz picit gyengécske a 41 LE.
Jó:
Úgy ahogy van, ahogy egy 250-es csak lehet.
V2 karakter,cafe-racer design, gyönyörű hanggal. 150 km/h végsebesség, ami azt jelenti, kb. 120-ig ütőképes. Városi körülmények közt kielégítő a gyorsulás, hegyekben talán egy japán tinit jobban tudna mozgatni.
Ja és mindezt a motor 20 évesen teszi.
Kezdő motornak vagy városban huligánkodáshoz csak ajánlani tudom.
Azért nem túl sietős túrák is simán vállalhatók vele.
Sajnos ma már eladó kevés van belőle.
Amire érdemes vigyázni, az az erős motorfék. Engem egyszer megviccelt a poros keramiton (lásd ferde villaszárak):(
A motor eladására csak a hiányzó pár LE és Nm bírt rá.
Annyira megszerettem, hogy innentől csak az olasz, vagy olasz stílusú V2-esek érdekelnek (a japánoknál ilyenek pl. a VTR-ek SV-k).
Nem kellett sokat nézegetni, hogy rájöjjek, ez a moci is nagyon szeretne hasonlítani egy idom nélküli Ducati SS-re, főleg így piros színben, (pont úgy ahogy a VTR 250 tisztára egy pici Monster). Így már az sem tűnik véletlennek miért olaszul kard a neve.
Meg is találtam az utódját egy Ducati SS formájában, de az már egy másik fejezet.
Hibalista
- amit én rontottam el: első villaszárak elferdültek.
Ide hordtam szervizbe
Maxxpower Készségesek voltak, lassúságuk valszeg a macerás alkatrészellátásból fakadt, de végül jól megcsinálták a vasat.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | GSF 1200 S K2 | Következő motorja? | Ducati 600 SS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |