A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VTL 250 Spada 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Spada a kabuki Mastroiannija

Szöveges ítélet

Egy kihasználatlan 1200-es Banditról ültem át rá. Megtetszett. Gondolván jó lesz ez a városban ötöd áron alig kötelező és adó, nem zavar, ha poros, elázik, eldől stb...
Azt hittem az előzőről átülve cefet uncsi városi ingázó lesz. De nem. Kellemesen csalódtam. A motorozás érzete nagyon mosolyfakasztó vele. Azért írok érzetet, mert a teljesítménye sebességben, köridőkben nem értékelhető, ellenben ahogyan előadja... Nagyon jó színész.

No de a moci:

Kezdem a rosszal:
Le kellett volna fogynom, mert a 90+ kilómhoz picit gyengécske a 41 LE.

Jó:
Úgy ahogy van, ahogy egy 250-es csak lehet.
V2 karakter,cafe-racer design, gyönyörű hanggal. 150 km/h végsebesség, ami azt jelenti, kb. 120-ig ütőképes. Városi körülmények közt kielégítő a gyorsulás, hegyekben talán egy japán tinit jobban tudna mozgatni.
Ja és mindezt a motor 20 évesen teszi.
Kezdő motornak vagy városban huligánkodáshoz csak ajánlani tudom.
Azért nem túl sietős túrák is simán vállalhatók vele.
Sajnos ma már eladó kevés van belőle.

Amire érdemes vigyázni, az az erős motorfék. Engem egyszer megviccelt a poros keramiton (lásd ferde villaszárak):(

A motor eladására csak a hiányzó pár LE és Nm bírt rá.
Annyira megszerettem, hogy innentől csak az olasz, vagy olasz stílusú V2-esek érdekelnek (a japánoknál ilyenek pl. a VTR-ek SV-k).
Nem kellett sokat nézegetni, hogy rájöjjek, ez a moci is nagyon szeretne hasonlítani egy idom nélküli Ducati SS-re, főleg így piros színben, (pont úgy ahogy a VTR 250 tisztára egy pici Monster). Így már az sem tűnik véletlennek miért olaszul kard a neve.

Meg is találtam az utódját egy Ducati SS formájában, de az már egy másik fejezet.

Hibalista

- amit én rontottam el: első villaszárak elferdültek.

Ide hordtam szervizbe

Maxxpower Készségesek voltak, lassúságuk valszeg a macerás alkatrészellátásból fakadt, de végül jól megcsinálták a vasat.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? GSF 1200 S K2 Következő motorja? Ducati 600 SS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.