Sokba van, de megérte...
Szöveges ítélet
Kezdjük a rosszal: A fojtás elektronikus így nagyon drága a cseréje (A Malossi elektronika 35000-40000ft), és még így se lesz vmi erős és gyors. Léghűtés.
Jó tulajdonságok: Nagyon stabil és jó az üléspozíció. A műszerfal könnyen átlátható és egyszerű.A fékek nagyon erősen fognak, bárhol megállok velük. A futómű pedig kíváló. A mostani 100 fölötti tempót is bírja. Ha normális körülmények között van használva 30000km-ert bőven kibír a motorja. Nekem 10000ig bírta,aztán eltört a gyűrű és utána full POLINI tuningos lett a gép. A végsebessége így oan 120-130 körül van beállítástól függően.. Ez mondjuk 10-12 literes fogyasztást eredményezett...
Hibalista
- Szíjtárcsa: 6000 HUF
- Szíj: 5000 HUF
- Tömören ennyi, ezek is csak egy előző tulaj figyelmetlensége miatt koptak el
- Aztán később nekem tolattak: javítás kb 90e ft.
-
Ide hordtam szervizbe
Moto-Center Zalaegerszeg
Gyors és megbízható szolgáltatást kaptam
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Egyik ismerős aki mindenre tudja a megoldást:D
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1100 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |