Sárgaláz
Szöveges ítélet
Annak ellenére hogy Hondás vagyok szeretnék egy objektív ítéletet írni erről a vasról.Ez volt a második VFR-em a sorban de már a negyediknél tartok.Nem mondhatja senki hogy nem ismerem vagy nem szeretem őket.
Elolvastam az összes ítéletet és mindenki sokat ajnározza a típust meg úgy egyáltalán a Hondákat.
Tény hogy jó motor a VFR de azért messze nem tökéletes.
Az is tény hogy ez a példány 83 ezer km-nél,14 évesen került hozzám tehát már nem volt új.
A negatívumok:
- Az elektromos rendszere egy katasztrófa.(3 fesz.szabályzó 3 év alatt)Megolvadt vezetékek a feszszabályzótól jövő csatinál,kiégett műszerfal izzók,megolvadt stecker a hátsólámpa izzónál.
-Soha nem volt meg a 14.3 volt töltési feszültség tökmindegy mennyire volt új a feszszab meg az akksi.
-Eleve hogy lehet azt a nyomorultat a bal hátsó faridom alá rejteni amikor ott alig van hűtése??? Lehet hogy a Japók direkt csinálták hogy legyen miért szervizbe járni a tulajnak...
Ennek hála, egyszer otthagyott az autópályán.FI lámpa villan,motor elköszön,hátulról majdnem fel öklelenek a háromsávoson :(
Trélerezés,szerviz, várakozás napokig majd jó sok pénz csengetése.
-Nehéz dög,csak ne kelljen tologatni.
Ha VFR akkor gentlemen's sportbike LOL.
Sajnos a hír igaz,ha csajozni akarsz akkor R6-os Yamahát vegyél!
Ezt akkor vettem észre amikor mindig középkorú faszik jöttek oda hogy milyen szép gép ez és hogy ismerik, nekik is volt,meg hogy ebben még volt anyag.Hát az tuti,240Kg :)
Szerintem már oldschool a kinézete de még elmegy.Mondjuk a fara sosem tetszett,azon még futhattak volna egy-két kört.
A pozitvumok:
-Van power elég + jó sok nyomaték.
-Fogaskerekes vezérlés ,örökös.
-Szuper illesztések,zéró olajfogyasztás még 18 évesen és 125 000 km-nél is.
A motorblokk egy csoda,imádni való(A V4 függővé tesz!).Alul cruiser,felül superbike.Csuklód határozza meg hogy mivé akarsz változni.A vezérlés fütyülése ízlés kérdése,engem nem zavart de nem is voltam odáig érte.
-Nagyon jó hatótáv a 21 literes tankkal (Kb 350km) bár nekem nem ment a fogyasztás soha 6 alá.Inkább 6.0-6.4 volt a jellemző.
Kényelmes ,szuper szélvédelem, igaz bubis plexivel.Eső simán megúszható ha haladsz.
Jól pakolható,kétszemélyel is elég kraft és kényelem,kiváló utazó gép.
-Mivel öreg bárhol ott lehet hagyni, kutyának nem kell,nyugodt parkolás..
Összefoglalva:
Ha jót akarsz de szűk a büdzsé akkor vegyél ilyet.
Vegyél jó sok feszültség szabályozót is hozzá az Ebayről. Benzinre legyen pénzed, mert szereti ,főleg ha superbike sofőrbe konvertálódsz.
Km állás ne érdekeljen főleg Magyarországon mert az relatív, meg ennek a blokknak mindegy is hogy 30,130,230 vagy 330 van benne.Az angol úgy mondja: bulletproof.
Nyilván törések nyomát nem árt megnézni,egyenes legyen minden de ezen felül no para. Minden van a neten hozzá.
Ja és tegyél rá egy markolat fűtést,az aranyat ér. Mondjuk az nem csak egy Hondán hanem bármilyen motoron.
Hibalista
- Feszszabályzó,Tank szellőztető rendszer,Benzinszint jeladó szenzor.Elektromos vezetékek,izzók.
Ide hordtam szervizbe
Close Motorcycles
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 83756 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VFR 800 | Következő motorja? | VFR 800 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |