Remek kezdő
Szöveges ítélet
Első motornak remek, tolerálja a hülyeséget is ( vészfékezés pld ), nagyon könnyű motor, jól dönthető,kezelhető, alapokat begyakorolni kiváló./ most nem térek ki a motoros oktatásokra, bár voltam Safetyn, az is remek, de mindig kell tanulni és legtöbbször a júzer error a baj forrása /
C-ABS remek találmány, hátsó féket és motorféket használom szinte, ha nagyon meg kellene állni, akkor az elsőt. Gyorsulás, stb... 249 ccm, annyit tud, amennyit a kategóriában belül illik. 130-ig kényelmes, 140-150 már bőven hasalós plexi mögött bújós mutatvány, afölött lejtőn hátszéllel imával de minek és hova? 3-3.2 liter/100 km volt a fogyasztás, város és környéke. Amire használom, arra kiváló! Elvisz A-ból B-be, ár/értékben ideális, bár Ninja 250-est kerestem, de műszakilag a Honda többet tudott, árban pedig ugyanannyi.
Nem kell és szabad hasonlítani más nagyobb motorokhoz vagy 2 ütemű erősebb gépekhez. Valóban azt tudja, amire tervezték, látszólag sportos, keskeny, városban sorok közt kényelmesen előre lehet menni, vagy csak elszaladni haverhoz. Túrázni is jó,de egyedül mentem mindenhova, nem 2 személyes motor, az tény! Forgalomban könnyen tartja a tempót, autópályán és pályán nem voltam vele, nem arra használtam. Ahogy mondták, kamionok sem tiporják el közúton, előzni jól lehet vele - már amit a teljesítménye megenged, de nem okozott sosem problémát. Néha lámpánál a na versenyzünk című játékkal próbálkoztak páran, de esélyük sem volt- közúton nem versenyzünk. Következő lámpánál úgyis beragad a sorba én pedig előre gurultam. Párszor sikerült kanyarban megcsúszni, főleg Dobogókőre jövet-menet ahol volt pár tükörre kopott poros aszfaltos rész. De még ezt is elbírta esés nélkül, az ABS persze nem döntött helyzetben fog működni, tehát csodát ne várjon senki.
Az nem igaz,hogy mindenhol megnézik, mert a parkolóban csak az anyukák jöttek,hogy megvárjuk kisfiam-lányom, amíg a bácsi elindul, brum-brum :) És amikor a bácsi még nem indult el, akkor jött a nem is igazi motor komment, stb :) Majd veszek neked fagyit, csak ne sírj, jön még a bácsi és amúgy is tekerd a tricklid, mert sosem érünk haza...
Majd veszek mellé egy túragépet,de az másik rovat.
Összességében nem szabad lebecsülni, mert aki megteheti,hogy tart a garázsban egyet szaladgálni és nem a köbcentitől lesz valaki, annak remek kis gép! Költeni nem kell rá, lánckenés, tisztítás, stb.
Formavilága pedig ízlés kérdése.
Hibalista
- semmi, csak kötelező szerviz volt
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream - q forró volt az automatás kv a szervizben... :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |