A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBR250R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Remek kezdő

Szöveges ítélet

Első motornak remek, tolerálja a hülyeséget is ( vészfékezés pld ), nagyon könnyű motor, jól dönthető,kezelhető, alapokat begyakorolni kiváló./ most nem térek ki a motoros oktatásokra, bár voltam Safetyn, az is remek, de mindig kell tanulni és legtöbbször a júzer error a baj forrása /
C-ABS remek találmány, hátsó féket és motorféket használom szinte, ha nagyon meg kellene állni, akkor az elsőt. Gyorsulás, stb... 249 ccm, annyit tud, amennyit a kategóriában belül illik. 130-ig kényelmes, 140-150 már bőven hasalós plexi mögött bújós mutatvány, afölött lejtőn hátszéllel imával de minek és hova? 3-3.2 liter/100 km volt a fogyasztás, város és környéke. Amire használom, arra kiváló! Elvisz A-ból B-be, ár/értékben ideális, bár Ninja 250-est kerestem, de műszakilag a Honda többet tudott, árban pedig ugyanannyi.
Nem kell és szabad hasonlítani más nagyobb motorokhoz vagy 2 ütemű erősebb gépekhez. Valóban azt tudja, amire tervezték, látszólag sportos, keskeny, városban sorok közt kényelmesen előre lehet menni, vagy csak elszaladni haverhoz. Túrázni is jó,de egyedül mentem mindenhova, nem 2 személyes motor, az tény! Forgalomban könnyen tartja a tempót, autópályán és pályán nem voltam vele, nem arra használtam. Ahogy mondták, kamionok sem tiporják el közúton, előzni jól lehet vele - már amit a teljesítménye megenged, de nem okozott sosem problémát. Néha lámpánál a na versenyzünk című játékkal próbálkoztak páran, de esélyük sem volt- közúton nem versenyzünk. Következő lámpánál úgyis beragad a sorba én pedig előre gurultam. Párszor sikerült kanyarban megcsúszni, főleg Dobogókőre jövet-menet ahol volt pár tükörre kopott poros aszfaltos rész. De még ezt is elbírta esés nélkül, az ABS persze nem döntött helyzetben fog működni, tehát csodát ne várjon senki.

Az nem igaz,hogy mindenhol megnézik, mert a parkolóban csak az anyukák jöttek,hogy megvárjuk kisfiam-lányom, amíg a bácsi elindul, brum-brum :) És amikor a bácsi még nem indult el, akkor jött a nem is igazi motor komment, stb :) Majd veszek neked fagyit, csak ne sírj, jön még a bácsi és amúgy is tekerd a tricklid, mert sosem érünk haza...

Majd veszek mellé egy túragépet,de az másik rovat.
Összességében nem szabad lebecsülni, mert aki megteheti,hogy tart a garázsban egyet szaladgálni és nem a köbcentitől lesz valaki, annak remek kis gép! Költeni nem kell rá, lánckenés, tisztítás, stb.
Formavilága pedig ízlés kérdése.

Hibalista

- semmi, csak kötelező szerviz volt

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream - q forró volt az automatás kv a szervizben... :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.