A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

puncimágnes

Szöveges ítélet

Nem írom múltidőbe, mert még mindig ez a motorom. Nem volt a típusok között 2004-es f, ezért bedobtam a 2006-osak közé. Szóval tavasszal vettem a dögöt egy ránézésre gondos gazdától, aki elmondása szerint vigyázott rá. Egy gyomaendrődi srác volt, ahol a garázsban melegebb volt, mint otthon nálunk. Szóval tényleg megbízható, és rendben tartott motor, rendes embertől vettem, ami manapság ritka. Nem a 18 éves egykerekezzük át a főutcát típusú pali, hanem nyugodt, nem gyilkolós, de mutassuk meg ki a gazda típusú. Na ezt követtem, hasonlóan bánok én is a géppel. Amikor mentem veleelőször, azt mondtam ez nem fog menni, rángat, ha nem figyeltem oda, lefulladtam, és majd beszartam az erejétől. Nem egy 200 lovas akármi, nem a legerősebb motor a világon, de ezt szerintem aki vezeti, leszarja. Érdemes rápakolni egy szolid sportdobot, mert nagyon nagyot üt a hangja. Előtte csopim volt nyitott dobbal, szóval a hondának nincs olyan nagy hangja, viszont rettentően mély, doromboló. Ja, és remeg a föld körülötte. Menet közben bizsergeti a tökeim... Pár másodperc alatt százon, azután még fingani sem tudok, már kétszáznál járok. 230 volt a max nekem, de a népek azt mondják 230 fölött nyöszörög. És ki a picsát érdekel? Aki 180-aé megy, már az sem teljesen normális. Ha pedig annyival akar menni, vegyen sor4-et. Szóval túrázgatni jó, fogyasztása 6-7 között van, ebben van 180-200-as tempó, kis város, meg a Mátra. A kényelem hosszú távon.... szóval nem egy Goldwing, de nem vészes, kis szenvedés kifizetődő, mert olyan élményt ad, mint állat.
A hangja tiszta, csak a dübörgés, és az a faszfelállító vinnyogás, amibe szerelmes lettem. Már messziről sasolnak hátra a parasztok, hogy mi ez a dübörgés, és nem úgy, hogy ki ez az állat. Mert nem idegesítően hangos, hanem pont tökéletes. Nem röffenti be a riasztókat (bár egyszer-kétszer megtörtént), de a puncik megnézik, ami ritka mert a nőstények nem figyelnek föl annyira egy motorra.
Szóval összegezve: nagyon jó, megbízható, ha nem hajtod mint a barom, akkor nem eszi meg a pénztárcádat, kiváló motorozási élményt adó gép, ahol keveredik bennem a sportmotor, és a v2 világa. Még mindig izgalommal szálok föl rá, és az jó. Megy mint a szél... ja, még nem mondtam a féket: kiváló, szerintem.
Hiba: Városban kicsit kényelmetlen neki a dolog, melegszik. Néha kidobja a sebességet (de csak néha). Nehéz. Tologatást nem ajánlom (vagy én vagyok a nudli?...).
Aki vágyik rá, hogy megnézzék, de haladni is tudjon a motorjával, annak ajánlom. Fontos, hogy kitől veszed.
Egy szezon után még azt érzem, eszem ágában sincs eladni.

Hibalista

- nem volt problémám vele 5000 km alatt. Sokszor kifogyott a benzin, ennyi

Ide hordtam szervizbe

nem kellett szerelőhöz vinnem egy év alatt, de nem is mentem vele túl sokat, hogy így kelljen lennie

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.