Power cruiser
Szöveges ítélet
Egy XVS650 Drag Star szolgált első motorként 6 éven át, melybe majd 50e km-t bele is hajtottam, de kellett egy nagyobb.
Hosszas utána olvasás, 1-2 járgány kipróbálása után döntöttem egy másik japán, a Honda VTX1300 mellett.
Bár még nem raktam bele sok kilométert (kb. 1000), de ennek nagy része városi (Bp.) körülmények között történ. Nagy termete ellenére kényelmesen használható dugóban is, bár nem mint egy robogó, de egy jó kipufogó sokat segít, hogy időben észrevegyenek az autósok.
Az XVS-hez képest néhány centivel alacsonyabb, így meg kell tanulni, hogy hol van az a dőlésszög amikor még nem él re a lábtartó, szerencsére rugós.
Hibalista
- Semmi különös az 1000 Km. alatt. A kuplung kar csavar rázkódott ki egy autópályás út során, még első alkalommal, de gyors pótlás a Honda Dream-nál, és minden zsír!
Ide hordtam szervizbe
Honda Dream Bp.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | XVS 650 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |