Pörgős mindenes
Szöveges ítélet
250es Ninja után kerestem nagyobb motort amivel hosszabb túrákat is tehetnénk. Nagyon tetszett ez ER6-f, de aztán belebotlottam ebbe a 2007-es Hondába amire az előző tulaj oldaldobozokat, meg túraplexit rakott, és ez lett.
Vásárláskor kapott új Metzeler Roadtec Z6 abroncsokat, plusz olaj szűrők, azóta nem romlott el semmi. Ebben már van erő, szépen pörög fel 12-13ezerig, nedves csúszós úton könnyen megcsúszik a hátsó kerék :) Nem szupersport, de városban, vagy tartós lejtmenetben fárasztó lehet az alacsony kormány. Elöl dupla, hátul szimpla tárcsa lassítja a motort, ezen is ritkán használom a hátsót, pedig itt már kényelmesen elfér a hosszú lábam. Rossz szokás, de az első is bőven elég volt, eddig:) Fogyasztása 5liter körüli, persze városban megszaladhat.
A túraplexit visszacseréltem a gyárira, próbaképpen, így is maradt. Nagy különbség nincs, így is megtalálnak a bogarak, viszont szebb. Az oldaldobozokat leszedtem, mert miattuk, illetve a tartókonzol miatt utángyártott indexek voltak a gépen, amik közül az idén kettő is szétesett, oda is visszakerült az eredeti.
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Honda Karasna
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Kawasaki Ninja 250R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |