Pörgős Jószág
Szöveges ítélet
Nekem egy külsőre eléggé meggyötört példány jutott, pl az oldalidomok is hiányoztak róla.A szoci éra motorjaról után átulve nekem azért nagy ugrás volt.A korához képest a designja nagyon el lett találva,főleg a fejidom. Motorikusan csak annyi tünt fel, hogy hosszabb állás után kicsit nógatni kellett , hogy beröffenjen. Az üléspozíciója a kategóriájához képest elég kellemes, bár ha több száz km-t megy vele az ember azt azért megérzi. A menetteljesítményei városban, rövíd utakra elegendő, autópályán azért elég félelmetes volt 2 személlyel felpakolva az autók között végig csutkagázon leruccanni a balcsira:) Így 6,7 litert sikerült elfogyasztatni vele, ami egyéni rekord... (kb 140-150et mehetett így, bár az óra nem mért) A legkevesebb kb. 3,5 , de a nagyátlag 4l-körül mozgott, bár nem szerettem ha tele van tankolva, magasra került a súlypont.
Alul erősebb mint a hasonló af-1es 125ös apriliák, felül igaz elmarad azoktól, de nekem sokkal kényelmesebb. A fékei elegendőek, a futómű puhácska. Szóval ideális kezdőmotor, dögös designnal,ami erősen kiemeli a kortársai közül, sőtt, még késöbb is dobtak piacra elavultabb formájú mocikat.Egyedül a hátsó 130as virsligumi rontotta az optikai harmóniát :) A lámpájával viszont elégedetlen voltam, a gyengécske fénnyalábhoz kitágult pupillámat megviselték a szembejövő autók vakító sugarai.. Bár lehet,hogy nem volt tökéletesen beállítva a fényszóróm. Jó kis gép volt, szerettem!
Hibalista
- Teleszóp szár szimmering.
Ide hordtam szervizbe
A helyi maszek motorguruhoz. Olcsó, és ért hozzá.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |