Pörgős bolha
Szöveges ítélet
Japán belpiacos gép, de fut belőle itthon is, Hollandiában és Németországban komoly rajongói klubja van.
Mivel konténerben érkezett Japánból, volt rajta némi nem feltétlenül szükséges, de a jóérzés által megkívánt javítanivaló, de ezeket gyorsan és viszonylag olcsón meg lehetett oldani. Ezek után a fesz.szabályzón kívül semmi baja nem volt, de az egyszer cserben hagyott. A következő példányt már elláttam egy processzerhűtővel, azután nem volt vele baj.
A blokk (állítólag) a CBR 400RR-ből van, (állítólag) 55-60 le. Ami biztos: a blokk sor 4, vízhűtés és a fogaskerekes vezérlésnek köszönhetően elnyűhetetlen, csőváz, szárazon (állítólag) 168 kiló.
Pörgetve és gyakran váltogatva egészen komoly menetteljesítményre képes (persze a 400 ccm-hez képest), nem hivatalos adat szerint 5,1 másodperc alatt van százon, a vége valahol 190 körül lehet, én egyszer nagyon sietve tartósan 170-180-at mentem vele (persze óra szerint), akkor 13 ezer körül, azaz a piros határon pörgött (15 ezerig van skálázva a fordszámmérő, 13,5-től piroslik.)
Nagyon kompakt gép, akinek a csutkakormány nem fárasztó, városban is igen jó, mert keskeny és rövid, mindenhova be lehet férni vele.
Bár semmi szélvédelme, hosszabb távon sem kényelmetlen, a futóműve kellemesen feszes, a hátsó központi rugós tag kézzel állítható.
Mindent azért egy CB-1 sem bír ki: a következő tulaj alatt totálkárosra tört.
Hibalista
- Fesz. szabályzó. (Aki ismeri a hasonló korú Hondák hűtetlen feszszabályzóját, tudja, miről van szó.) Egy processzorhűtővel megoldható probléma.
Ide hordtam szervizbe
Nem márkaszervíz, egy megbízható és alapos Honda-guru
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |