A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

crf 250 l 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Perfekt duálsport

Szöveges ítélet

Több évtized aszfalton motorozás után kerültek a látószögembe a terepmotorok. Tereptúrákra akartam menni, ahhoz kellett választanom valamit. Körbenéztem és a Drz400, vagy ez a Crf maradt. A fő problémám az ülésmagasság volt, mert a 172 centimmel tartottam a magasabb gépektől. Ez volt az alacsonyabb és ezt választottam.
Nem bántam meg. Kicsit jobban belemerülve a témába, ez azért korszerűbb motor.
Kezdő terepeseknek a legjobb. Az ára nem vészes, a teljesítménye először teljesen elegendő. Ami kezdett néha kevés lenni, az a futómű. Azzal sincs nagy baj, csak kicsit puha. Ez csak akkor probléma, mikor keményebb a terep és nagyobb a tempó. Ugratás után is benyomódik (nem koppanásig), de lehet hogy a 90+ kilómmal van a gond. A moci a verseny endúrókhoz képest nehéz, de a többi sokkal nagyobb adventure bike-hoz képest sokkal könnyebb. Azok ugyan 100-160LE-sek, csak éppen nem lehet felállítani őket túl sokszor...
Ahogy belejöttem a terepezésbe, azért kezdett érdekelni, hogy egy kicsivel több teljesítményt hozzak ki belőle. Ez a motor erre is tökéletes. Hosszas Youtube-os tanulmányok és a saját tapasztalatok után nekifutottam a zord téli időszakban és az e-Bay-ről megrendeltem amit kellett. A következő változtatásokat eszközöltem rajta:
- plusz légbeömlő a gyári mellett (a gázlómélység maradt, nem szabad kiluggatni mindenhol az airboxot, mint ahogy a videókon barmolgatnak sokan!)
- K@N légszőrő
- kipuffogó átalakítás a Sima Béla műhelyben ahogy a kolléga adta az ötletet (tényleg jó és a rendőr nem köthet bele, mint a nem road-legal dobokkal)
- 13-as lánckerék előre, 42-es hátra
- EJK kontroller kis plusz üzemanyaghoz
- visszahajtható váltókar
- LED-es hátsólámpa a sárvédő védelme alatt, magasabb rendszámtartó a lelógó műanyag izé eltávolításával, mert az eredeti letörik a "rendeltetésszerű" használatban
- Renthal alukormány
Kb. annyiból lehet feltornászni a Yamaha WR250 teljesítményszintjére, amennyivel az drágább, de a módosítás is rendkívül szórakoztató. Viszont az ülésmagasság sokkal barátibb marad...
A teljesítmény jelentősen nagyobb, így jobb az egész moci. A rugózásba még nem nyúltam bele, de szerintem az is meglesz.
Most indul a tesztelés, az EJK állítgatása, majd leírom a tapasztalatokat.

Hibalista

- Csak amit én tettem tönkre esésekkel
- első index letört
- kormány elgörbült
- váltóban a pozícionáló eltört 2x

Ide hordtam szervizbe

Honda Wilker

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Van-van Következő motorja? Freeride
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.