A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Fes 150 Pantheon 2006 (149)

Fes 150 Pantheon 2006 (149) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Pantheon - A tökéletes városi cirkáló

Szöveges ítélet

FES Pantheon 125 cm3!
Nekem nem a 150-es, hanem a 125-ös (import) van, kíváncsi lennék mivel tud többet a plusz 4 lóerő azonos testben.
Három nyarat motoroztam vele végig, főleg Budapesten belül. Tökéletes a városi használatra. Kellően keskeny, jól elfér a sávok között, bár a tükörrel néha vigyázni kell teherautók mellett, mert pont azok tükreivel van egy magasságban. Kellően magas, így méltóságteljesen kiemelkedve lehet rálátni a forgalomra. Szélvédelme számomra megfelelő (179 cm magas vagyok).
150 kilójával könnyen manőverezhető a robogó, kiemelkedően fordulékony, és róla leszállva is meg lehet tartani, nem húz el (habár nálam pont 2x nehezebb).
2 személlyel a 125-ös már lomha, nem igazán húz, és picit farnehéz, ami rontja a kanyarképességét, enyhén imbolygásra hajlamos.
Átlagfigyasztása 2,8 (!) liter 1 személlyel, normál tempóval utazva, nem állandó full gázzal, és a motorféket is alkalmazva.
2 személlyel, jól megrakva olyan 3,1 liter a fogyasztása, ami szerintem elfogadható.
Legnagyobb hibája, hogy nem fér bele 2 teljes értékő bukó az ülés alatti tárolójába, csak 1 + fél sisak (inkább bringás bukóra hasonlít).
Hiba még, hogy a szar budapesti utakon eléggé felüti a gerincemet a sok kátyú miatt, így lehet egy korábbi sérülésem miatt, de eléggé hátfájósan telik a nyár.
Nagyon kényelmesek az ülések, az utasnak különösen a hatalmas ülőfelület miatt. Nagyon jó ötlet a hátsó csomag plató, amire hálóval szinte bármi felrögzíthető (tartalék bukó, tortás doboz, hátizsák, strandcucc, focilabda, stb).
Fékjei a dupla fékrendszernek köszönhetően jól adagolhatók, és nagy ötlet, hogy egyik fékkar előre fékez 40%-ot, a másik pedig hátulra teszi ugyanezt, így csúszósabb úton is keréken lehet maradni vele ABS nélkül is.
Végsebessége 110 Km/h körül van a műszer alapján, de gyanítom, hogy ez olyan 103 Km/h körül lehet a valóságban.
Nagyobb távolságokra a 125-ös verzót nem ajánlanám, mert autópályán lenyomnak (90-es utazótempó mellett), és nem tudsz 2 bukót bezárni az ülés alá, tehát ha ketten mentek az egyiket cipelni kell.

Összességében nagyon jó kis újra-kezdő motor volt nekem a majd 10 év kihagyás után.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Szallerbeck - vegyes érzelmek, korrekt szerelés, bár nem kiemelt figyelem.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 960
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.