Padlizsán gőzmozdony
Szöveges ítélet
Két hónap és 2000 km után sokat még nem tudok írni,de az főleg kellemes tapasztalat.
A kezdeti nehézségek után(súlyos darab a kicsike)már kezdünk összeszokni,mint az új házasok.
Vagyis itt csak nekem kell alkalmazkodni,mert vagy megszokom,vagy megsz...m!
Közel nem vagyunk egy súlycsoportban,mert én kb.70 kiló vagyok,ő pedig 317kg.
Újrakezdő motorosként is bátran ajánlom bárkinek,mert elég hamar meg lehet szokni,pedig a motoros barátaim azt mondták bátor vagyok,mert túlvállaltam magam.
De én már tudom,tévedtek!
A súlypontja alacsonyan van,ezért némi megszokás után elég könnyen kezelhető.
Negatívumot keveset tudok róla írni.
Az első: nehéz mozgatni tologatni, második:az első fékek lehetnének hatásosabbak(gondolom később ezért szerelték a Dual fékrendszerrel)
Még talán megszokást is igényel,de nekem egyfolytában 200km-t bőven elég ülni rajta.
A szélvédelme majdnem tökéletes,173 cm-hez kb öt centivel magasabb plexivel már szinte szélcsend volna.
Kb 80km/h -ig a motorról jön a meleg levegő a lábamra,nagy melegben viszont és álló helyzetben a ventillátor beindulása után zavaró is a forróság.
Előnyei:alacsony súlypont,fordulékony,nyomatékos,csendes,megbízható.
ABS,kipörgésgátló motoron 92-ben? Pazar dolog és ad egy kis biztonságérzetet!
A fogyasztása vegyes használatban és kövér gágos előzésekkel is 5,5 liter százon.
Még folytatom!
Miden motoros társamnak kívánok:
Széles utat!
Hülye rendőrt!
Gumi fákat!
Hibalista
- Szerencsére még semmi!
Ide hordtam szervizbe
Ha lesz valami,először is én fogom megcsinálni,vagy megpróbálni!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 69000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | ETZ 150 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |