Oroszlán tanítja az idomárt
Szöveges ítélet
A legbarátságosabb superbikenak tartják utcára, de mikor először ráülsz, akkor baromira kényelmetlen. Másodszor is. Magasabb mint a többi ezres és fenn hordja a seggét is. A testtartás később fel se tűnik ahogy el kezded rajta élvezni a kanyarokat. Nagyon jó a futóműve, gyárilag se puha s puding tempómhoz még a pályán sem kellett keményítenem egyelőre. Fékei brutálisak. A motor nyomatékos és erős. A lóerőket finoman tolja alád, nem úgy mint egy gixer. Ne dőlj be a teszteknek ahol lehúzzák mert gyengébb mint a többi, nézd meg a köridőket a MasterBikeokon, nyomatékos blokkja, futóműve, váza és fékei miatt kiváló a pályán. Ha ez erő idővel mégis kevés lenne a célegyenesben, akkor egy Akrapovic verseny-kipufogórendszerrel és powercomanderrel izmosíthatod. A legnagyobb előnye a szárnyas oroszlánnak, hogy emberközelbe hozza az ezres motorok eszement teljesítményét, de ezt csak akkor érzékeled ha azokból többet kipróbálsz. Nem kezdő motor!
Hátránya talán az, hogy kicsit melegszik. 107 fokra simán felmegy a víz városi tötyörgéskor egy meleg napon. Nehéz megszokni a terhelésváltási reakcióit is a blokknak (kanyarban jobb jönne egy finomabb gázreakció). Az hogy fogyasztja a gumikat és a fékbetéteket az nem hátrány, mert ez egy pályán sokat használt sportmotornál természetes.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
magam szervizelem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |