Örök kedvenc.
Szöveges ítélet
2012-ben vettem a gépet, szalonban állt egy évet, ABS, fekete plexi, Akra dob, fehér sárvédő idom és undertail. Már első blikkre is nagyon tetszett ebben a szerkóban.
Már tízen valahány éve motorozom, volt CBR-ből is F3, F4-es és ezért is döntöttem úgy, hogy megveszem az "új" CBR-t, amelyről sokan mondták, hogy egy felidomozott Hornet. Hát, ez annyira nem izgatott, ettől még egy teljes értékű speed gép!
185cm magas vagyok és közel egy mázsa, szóval elég nagy darab, ergo a szélvédelem nálam nem játszik annyira, elég nevetséges lehetek, ahogy "bebújok" a plexi mögé, de tény, hogy a szélvédelem még 2.. körül sem volt gáz!
12-ben megjártam vele a horvát tengerpartot, Plitvicei tavakon keresztül Omish-ig és Mariazell-t szeptember nagyon vége felé (már jó hideg volt).
Nem vagyok nagy kanyarvadász, de a "majré" csík igen keskeny lett az osztrák túra végére:)) Aztán 13 tavasszal újra Mariazell már jó időben. Nos, ez eddigi életem legjobb túrája volt.
Lényeg: pörgös motor, ez is csak 6e fölött mutat valamit, de onnantól nagyon is, egészen mehet 10e fölé. A hegyi utakon 2-3-4 fokozat játszott, fölötte már búgott, mert kevés volt neki. Szóval ha lehet kritika, akkor talán a nyomaték szerénység 6e alatt. DE, ez semmit sem rontott az élvezeten.
És lényegtelen, hogy utassal vagy nélküle, a motor és a futómű is bombabiztos! Ha elszúrom az ívet, vagy benézek egy helyzetet, soha sem akart felegyenesedni kanyarban, vagy kormánycsapodkoni, stb. Szóval nagyon kényelmes vezetni. ABS egy párszor kicsit beavatkozott, de olyan szitu szerencsére nem volt, hogy szükség lett volna rá. 12 őszén volt többször, hogy éreztem kis pulzálást erősebb fékezéseknél.
Utasnak is kényelmes (165cm), órákon át mentünk és nem panaszkodott. Vettem rá egy hátsó Givi topcase-t, háttámlával, az nagyot javított utas komfortján és biztonságérzetén. Tankra nem mágneses tanktáskát, hanem tankgyűrűs verziót tettem fel, nagyon ajánlom. Egyrészt nem karcolja a tankot, másrészt fél másodperc fel és levenni. Talán egy kicsit drágább mint a mágneses verziók, de megéri a kényelmet (és a tankot sem kell félteni).
Műszerfal "fura" volt, hogy vízszintes, de abszolút nem zavaró, minden info megvan rajta és könnyen kezelhető. Mindig látszik, jól árnyékolja a plexi.
Voltam a Honda Safety tanfolyamon, és azóta az ismétlőn is, állati hasznos volt. Önbizalmat adott és sokkal többet ki tudtam hozni magamból az ott eltöltött órák óta! Mindenkinek ajánlom.
Tavaly év végén eladtam, mert egy CBR650FA ültem át, amelyről majd írók később. (Előre annyit, hogy a nyomaték nagyon megjött, teljesen más karakter mint az elődje. Ha a régi motorom tulajdonosa belemegy, akkor csinálok majd egy gyorsulás összehasonlítást pld. 60-ról, nagyon kíváncsi vagyok...)
Hibalista
- Nem romlott el semmi.
Ide hordtam szervizbe
Honda Szallerbeck Bp 18 ker.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6600 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | CB600 | Következő motorja? | CBR650FA |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |