A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR 750 F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg motor nem vén motor :)

Szöveges ítélet

Üdv,

A 80-as évek végén elhasználtam pár 250-es TZ-t, aztán valahogy elterelődött a figyelmem a motorozásról. Autót vettem sereg, meló, csajok. Szóval nem tudom, hogyan de kikerült a fókuszból a motorozás.

Pár hónapja lettem 40 éves. Szeretek kedveskedni magamnak :) Mitután átlapoztam a vágyaim, beugrott a motorozás. Mármint, hogy imádtam húzni a TZ-k szarvát. A vezethetetlenségig tunigoltam némelyik szerencsétlen MZ-t, de legalább olyan ronda és kényelmetlen motorja senkinek nem volt :)

A haveri körben nem sokan motoroznak, egy Suzuki DR 650 és egy 94-es VFR volt elérhető kipróbálható közelben. Mivel a Honda 100 pacija kezdőként, újrakezdőként soknak tűnt, így a DR-t próbáltam ki. Tetszett is a dög, elkezdtem nézelődni a neten. A hirdetett motorok 95%-a okmány nélküli.
Jah nem említettem, hogy 300e volt a költég keretem..
Nem találtam olyan DR-t ami képek, leírás alapján megfelelt volna. Nem szűkítettem le a keresést DR-re, csak a 300e -re. Az első gép ami megragadta a figyelmem egy 87-es VFR volt. Egyedüli hibájaként a hiányzó plexi volt feltüntetve. Igaz, hogy 106 paci, de most már ez nem érdekelt, tetszett a gép. Még egy apróság volt, hogy 400km-re volt tőlem.
Csütörtökön beszéltem a tulajjal, szombat hajnalban indultam is érte.
Lett volna hozzáértő VFR-es haver, de drága lett volna elutaztatni, így lemondtam a segítségéről. Szinte 0 vezetési tapasztalattal és 0 infóval a típusról elindultam a gépért.
Csodás hazautam volt. Jó volt az idő és az óvatos ismerkedés is jól sikerült a géppel. Egyáltalán nem volt ijesztő az ereje, könnyen kezelhető volt.
Teljesen beleszerettem. Tudom, hogy nem sok a 3000 km, de én azt másfél hónap alatt csavartam bele :)

Érezni a, hogy a gép 200kg fölött van, de ha már egy kicsit is gurul, nem gond a kezelése. Volt alkalmam esőben is hajtani. Bár féltem tőle, semmi gonoszságot nem mutatott vizen sem. Bár rögtön hozzá kell tennem, hogy igen kezdő vagyok még a döntögetésben is, olyan 1 újnyi a majré csík jelenleg.

Nincs összehasonlítási alapom, így nehezen tudok objektíven nyilatkozni a tulajdonságairól. Egyenletes a nyomaték leadása, nincs nagy ugrás magasabb fordulastszám tartományban sem.

Pár alkalommal gurultam vele 200-210 környékén, kicsit bújnom kellett a plexi mögé, de nem túnt félelmetesnek ott sem.

A motorfékkel vicceltem meg magam párszor a Bükkben, Mátrában: hármasba, de főleg kettesbe visszaváltásnál blokkolt néha a kerék. Ami néha kicsit megriszálta a seggét. Ijesztő volt, de utólag nem tűnik veszélyesnek. Rászoktam a gázfröccsel történő visszaváltásra.

Kanyargásoknál vettem észre, hogy olyan 50-60 km intenzívebb szakasz után fárad a fék. Remélem ezen segít egy kicsit tavasszal majd a fékolaj csere.

Engem elvarázsolt a megjelenése, de ahogy láttam másokat is. Mert normálisan gurulva is sokan megnézik. Hogy ez a motor 25 éves, számomra nehéz elhinni, de a laikus cimbik is 10-15 évesnek tippelték.

Ez a kiválasztásnál volt számomra fontos. De már egy kicsit ismerkedve a motorral fontosabbnal tűnik a agép tudása és állapota.

Lazább túrán egy kicsitvel 5 fölötti fogyasztást mértem, amikor jobban megkergettem, akkor pedig kicsivel 6 fölött evett. Ez nagyon jónak tűnik számomra. Ha tavasszal is ilyen stabil lesz a gépe, akkor nyáron pár hosszabb túrát tervezek vele.

No és remélem, hogy 5 év múlva lesz egy veterán motorom :)

A VFR klub fórumon sok infóhoz jutottam és megismerhettem egy igen barátságos jó arcokból álló aktív motoros csapatot. :)

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ETZ 250 Következő motorja? HONDA VFR 800 Vtech
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.