A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 750 C 1987 (749)

Vt 750 C 1987 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg kecske nem rozsdás vas

Szöveges ítélet

Nagyon szép és megbízható motor volt. Télen sem vettem ki belőle az akksit, így egyszer (egy hónap állás után) nem tudtam a garázsban beindítani. Egyébként mindig minden kifogástalanul működött rajta.

Kényelmes motor, az ülés tartja a derekat, olyan négy óra motorozás után kezdtem el fáradni, egyszer volt hat óra hossza három tankolással, annak a végére már sajgott a tomporom, és zúgott a fülem a széltől (plexi nélkül ugyebár).

A KPM szerint 63 LE-s volt. Maga a 750-es motor kicsit pörgősebb fajta a choppereknél megszokottakhoz képest, igaz nekem hatsebességes váltó volt rajta (ámrikánus verzió). Nyomatékban sem volt hiány, 60-ról akár hatodikban is lehetett előzni, de ment is rendesen, ha kellett. Nem hajtottam, minek...

A hátsó dobfék elég gyenge volt, az első egy tárcsafék viszont jól fogott. Nem úgy, mint a mai motoroknál, olyan kormánylefejelős-szemkigúvasztós módon, de a motor stílusához, annak teljesítményéhez jól illett.

Az én paripámon szélesített kormány volt, így kicsit jobban oda kellett figyelni a kanyarodásra. A rugózása -nekem- túl puhára sikeredett, két személlyel rossz úton hébe-hóba koppant. Kanyarokban lehetett volna kissé stabilabb is, de a puha rugózás mellett hatalmas hátsó papucs volt alatta, az meg ugye nem gyors kanyarra való.

Korához képest nagyon jól nézett ki, hangja is volt rendesen (gyári kipufogó megbütykölve), mindenhol megnéztek vele, ami bajom is volt, mert útálok feltűnősködni. A szépségnek sajnos megvan az ára, mint minden choppert, ezt is sok időbe tellett rendesen megtakarítani. Egy kis eső, egy fél óra motorozás este (bogarak), és másnap egy órán keresztül kell maszatolni vele.

Összességében véve nagyon jó kis motor. Kiforrott konstrukció, semmi puccos elektronika, kattan-csattan-súrlódik-világít aminek kell, megbízhatóan egyszerű, egyszerűen megbízható.
A mostani vas is Honda (NT 650V), a következő is az lesz.

Hibalista

- Semmi sem romlott el rajta, rendbe rakott állapotban vásároltam. Csak a gyertyákat, olajat, szűrőket cseréltem.

Ide hordtam szervizbe

Cimborámnál megoldottuk. 9 mert ivászat lett a vége :-)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.