A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 900 Rr 1996 (899)

Cbr 900 Rr 1996 (899) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"öreg, de ki van fizetve!"

Szöveges ítélet

Na, hol is kezdjem! Szegeden már ´92-ben nagy hagyománya volt a félig legális gyorsulási versenyeknek. Aki tudja, az "olajos úton". Ekkor még sztár volt az FZR1000, a Bimota Furano, a GSXR1100, no meg az első szériás CBR900RR... Ezeket aki akkor látta, mindjárt lágyékrészi vébőség lett úrrá rajta akkor még Simson-banditákon... :)
Nekem azóta volt szerelmem a Tűzpenge (lásd: angolul a Fire Blade). Lehet, hogy párhuzamot lehet vonni Star Wars fanatikus mivoltommal... Jó sokáig nem is nagyon aludtam nyugodtan éjszaka (dehát valamikor pihenni is kellett, nem csak rajta lovagolni...!), mert 2005-ben beteljesítettem egyik legnagyobb régi vágyamat, megvettem egy 99-es RR-t, ami szinte makulátlan volt!
No, hát anno elég éles volt a vas! Meg még most is elkentem a száját a komámnak kanyarban, aki kb 40 kilóval könnyebben ült egy 20 lóval erősebb "Erigy" (Y R1) nyergében! Szereti a laposkúszást, bár sokan azt mondják, hogyha kicseréled a VFR400 első 120-as felnijére az első kererket, akkor egyrészt könnyebben kapsz rá gumit (az standard 17 colos), másrészt jobban irányítható! A szerelőm annyit mondott, mikor megvettem: "Lala! Ezzel a hülye is tud motorozni! Gratulálok hozzá! Vigyázz magadra!" Hát nem tudtam akkor, hogy a gépet magasztalja, vagy az én motoros tudásomat minősíti, de az biztos, hogy nem gyakran találkoztunk az együtt motorozásokat, az olajcserét, a kormánycsapágy meghúzást,a hátsó idom festést, meg a gumicserét leszámítva! :)
Szélvédelem: 200km/h-ig egyenes gerinccel ülhetsz rajta nyugodtan, főleg, ha nálam (190cm) alacsonyabb vagy.
Motor: szétrúghatatlan, csendes, nyomatékos, erős, egyenletesen adja le a teljesítményt, ha nem vagy állat, kezdőként sem fog meglepetéseket okozni! Olajat szinte nem is eszik! Figyelj a 6000km-es cserékre, meghálálja!
Fogyasztás: Hát volt olyan, hogy (szigorúan CSAK EGYSZER-KÉTSZER...) kicsit siettem, akkor sem evett 7,5-nél többet, átlagban 6-6,5.
Kényelem: Ha valaki akkora, mint én, azt hihetnéd, hogy össze kell hajtogatni magad rajta! Frászt! Rohadt kényelmes még egy 650km-es túra után is! A volt csajom imádta a hátsó fotelt! Ő majdnem egyenesen ült hátul, na jó, azért mert én magas vagyok! A lábtartó-ülés-kormány háromszöge rohadtul el van találva! Tudnak ezek a kis mocsok ferdeszeműek!!! Úgy tudtam utazni 160-180 körül kényelmesen, hogy a könyököm a térdemen pihent!
Fékek: Bár pályán nem voltam vele, közúton nem tudod kifárasztani a féket! Az nem baj, ha kicseréled fém fékcsőre, talán kicsit pontosabban adagolható lesz! Szerintem a féke 5-ös!
Futómű: Szerintem az is rendben van, puha mikor puhának kell lennie (útbordákon), kanyarban simán arrébb lehet terelgetni, ha élszleled a kavicsfelhordást! Nem gáz egyátalán, hogy nem fordított telós, mert így is állítható!

Ha valaki ár-érték arányban akar egy jó középértéket, csak javasolni tudom a vasat! Egykerekezni kiváló! Nekem megvolt 2 és fél szezont! Szabályosan sírtam, mikor elvitték!
Ami (másnak, nekem nem, én kifejezetten szerettem) zavaró lehet, hogy gyakorlatilag benne ülsz a tankban (volt pár buta egykerékből történő megérkezésem a tankra farmerban, megrázó élmény volt......!!!)! Aláírom, nem kicsi a tank, de ez nekem tetszett!
Ha nem lennék ilyen ökör, hogy mindent ki akarok próbálni, akkor símán vennék még egyet! Annál is inkább, mert azért az 500-tól (az alja) 900-ig (a szöbbje) olyan mocit kapsz, amiben tutin nem fogsz csalódni!
FIGYELEM!!! Akinek valami szoftver problémája van, vagy a családban korábban volt elmebeteg, AZ NE HONDA CBR 900RR-T VEGYEN! Ez egy homológ és nagyon emberbarát moci! Ha állat akarsz lenni, akkor KAWÁSZ ZX9-et vagy SUZUKI Gsxr1000-t vegyél, vagy YAMAHA R1-et! Ezzel is tudsz hülye lenni, ez is alkalmas rá, hogy akár 3-ban is elvegyék a jogsidat 2 hónapra (....! Lásd: a szerző), de ez a kultúráltan terelgethető erő, nem a nyers, zabolátlan!
Mellesleg megjegyzem, kategóriájának és korának bizonyítottan legkönnyebb motorja, aminek a többi gyár többi típusa csak hálás lehet! Ne feledd, ha ilyenen ülsz, egy legendán lovagolsz!

Széles utat és örömteli motorozást mindenkinek!
Hrc-Lala

Hibalista

- Ha sokat karikázol, akkor előbb- utóbb (inkább előbb) kormánycsapágy csere fog kelleni! Ugyanez igaz a lánc-lánckerék párosításra is... :) Meg ha sokszor "bután" dobod le az elejét,le fog törni az orridom tartó konzol! Elromlott a hátsó idom festése is, de az egy kanyarodás során történő kátyu következtében... :)

Ide hordtam szervizbe

Redenczki Attila +36 20 986 30 87 Szeged, Gerle u.
Korrekt, szakmailag nagyon ott van! Hozzá hordom a vasakat 2004 óta! Időpont nem mindig van elsőre, eléggé közkedvelt!

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.