A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VFR1200X Crosstourer DCT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Önjáró Csattogóslepke

Szöveges ítélet

8 év, 120.000,- km a Deauville nyergében ... mindent leírtam róla :
http://nepitelet.hu/motorok/honda/a_kiegyensulyozott_ketkereku/
Máig az a véleményem, hogy egy versenytársak nélküli, külön kategóriát képviselő motor, a legjobb mindenes, amit valaha gyártottak. De "kinőttem" a 120k km alatt ( ill. már korábban egy picit), elfogyott alólam a 66 LE, füle-farka leért a kanyarokban, de elegendő erőt már nem éreztem, amikor a 260 kilót ki kellett hozza a kanyarból a 66 LE.

Logikusnak tűnt - nagyon sokáig - a Pan Eu-ra való átülés ( sokan a BMW RT-t választják a Deauville után, én azonban nem vagyok ilyen bátor), valamint nézegettem, ki is próbáltam CBF 1000-et, de nagyon nem fogott meg, aztán megjelent 2012-ben ez a motor, és a Dream jóvoltából kipróbálhattam egyet. Asszem ott dőlt el azonnal a váltás: a Pan a süllyesztőbe került, vad erőkkel elkezdtem gyúrni a CT-re.

2013 év végén aztán megengedhettem magamnak, hogy a szalonban álló bordó, DCT CT-t "magamévá tegyem", mintegy eltúlzott karácsonyi ajándékként. 2014 március 10.-én hoztam el, most november közepén tettem le 16k km után lett idény vége.

Műszaki hibánk ennyi idő alatt nyilván nem adódott, össze nem törtem, tehát ilyen szempontból eseménytelen évadunk volt, de felvérteződtem tapasztalatokkal:

- az ülése iszonyat kényelmetlen hosszú távon, erre valamit ki kell találni a télen. 183 cm vagyok, 110 kiló, teli talppal leérek simán, ellenben nagy a fenekem, az ülés meg keskeny ( nekem, nyilván), így 150-200 km után már minden bajom van.
- a szélvédelem túraplexi+MRA kombóval is katasztrofális, ehhez viszont hozzá kell szoknom úgy látszik, mert nem szemből van bajom, hanem oldalról, az ellen meg - a kormány miatt elvékonyodik két oldalon a plexi - nem nagyon tudok mit tenni.
- nyugisan, békésen vezetek döntő többségben, ezért nekem a DCT simán kapcsol 6-ost 55-60-nál, ez viszont rángatja, csattogtatja a kardánt, ilyenkor célszerű belenyúlni, és manuál 3-4-ben hagyni.

Ezek - talán - negatívumok, de együtt tudok velük élni, mert a motor egyébként olyan, kompromisszumok nélküli élményt ad, amik mellett a fentiek eltörpülnek: az ergonómiája, a kezelhetősége, az a nyers, röfögő erő, amivel meglódul, az a manőverezhetőség, amivel be lehet esni egy kanyarba és ki lehet belőle jönni, az a kényelem és űrtechnika, amit a DCT-vel együtt kap a user, bőven kárpótol az esetleges hibákért.

Teljesen más stílus, mint a Deauville, hazudnék, ha azt állítanám, hogy összenőttem vele és tökéletesen megismertem, de a hátralévő 120-150.000 km-ren erre bőven lesz alkalmam. Majd megszokom, hogy sokkal érzékenyebb az ABS, mint a DV-n volt, hogy jobbak a fékek, ezért kanyar előtt hajlamos elemelni a hátát ( dolgoztatva az ABS-t és Sportcsoki effektust kiváltva nálam), majd gyakrabban használom a Sportfokozatot ( az első 8-10k km-en szentül meg voltam győződve, hogy egy igazi bolond volt, aki ezt a fícsört kitalálta bele, aztán lassan kezdek vele megbarátkozni), és szerpentineken, amikor manuálban megyek, sokkal jobban eltalálom a visszaváltási sebesség/fordulatszám kombót..:-))))

De - visszaemlékezve erre az idényre - sokszor vigyorogtam a vezetése közben. :-)

Jövőre folyt.köv.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream, Dave készítette fel átadásra, Leo szervizeli

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2013
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? NT700V Deauville ABS Következő motorja? passz, ami éppen 6-8 év múlva lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.