A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XL 200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó húsnak...

Szöveges ítélet

Öreg motort hozzáértés nélkül venni merészség. Még Hondából is. Fiatalon, olcsón jutottam hozzá egy öreg japán belpiacos motorhoz, amivel aztán csak a baj volt. Japán belpiacos motort sem érdemes venni, mert nincs hozzá itthon alkatrész.
Az előző tulaj szerintem futárkodásra használta, szóval a megtett km sem lehetett valós, vagy egyszer már átfordult a számláló... Újkorában biztos jó lehetett. A négyütemű, nyomatékos kis fogyasztású blokk azért agyonverhető.
Berúgókar nincs, az önindító tönkrement a szabadonfutóval együtt kb. 500km megtétele után. Így tanul meg az ember 16 évesen motort szerelni. Szerencsére a bontóban az XL 125-ös alkatrészek kompatibilisek voltak. A dobfékekre is ráfért a felújítás, és a fékdobból is ki kellett esztergáltatni a barázdákat. Az első teleszkóp végén egyszerűen két szelepet találunk, olyat, mint a keréken. Erre nem jöttem rá, lehet, hogy levegőt kell belefújni, hogy keményebb legyen a futómű?
Könnyebb terepre jártam vele, kisebbeket ugratni, ösvényeken kalandozni. A városban is megállta a helyét, végsebessége 110km/óra volt. Léghűtéses ötsebességes, egyhengeres blokk.
Az azóta már megboldogult Maxxpower Honda márkakereskedésben nem lehetett motoralkatrészt kapni, mert Hondáék csak 15 évre visszamenőleg tartanak alkatrészeket! Sebaj, kisebb átalakításokkal az MZ bovden is beépíthető volt. A hátsó rugóstag gyakorlatilag nem moccant, teljesen összeállt, az ennek köszönhetően kagylósra kopott gumival sikerült is egyet esnem.
A motor az olajat folyamatosan ette. A szemem elkerekedett amikor a blokk a hengerfejnél egyszer kifújt. Ezek után sürgősen -még olcsóbban- adtam túl rajta, volt akinek még így is kellett.
Konklúzió, hogy nem érdemes ilyen öreg motorra pénzt költeni, mert olyan mint egy feneketlen kút. Mindig tönkre fog rajta menni valami!
A képen nem az én motorom van, csak hasonló.

Hibalista

- Szabadonfutó - Önindító - Fékek - Rugóstag, himba - Szelepszárszimering - Dugattyú, henger, gyűrűk - Akkumulátor - Bovdenek (gáz, kuplung, fék)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1984
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Schwalbe Következő motorja? Schwalbe
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.