Okos Mindenes
Szöveges ítélet
2014 ig kielégítettek a belföldi motoros túrák.
Messzebbre vágytunk és persze hosszabb utakra.
Utassal, 1-2 hétre csomagokkal, kényelmes, erős megbízható, kétkerekűt szerettem volna.
Meg a napi ingázáshoz a melóba(40Km /nap)is kellet valami.
Korábban, már volt CVT váltós robogóm (Honda Phanteon).
Így, maradtam ennél a technikánál és a Honda márkánál.
Pár hetes keresgélés után ráakadtam erre az olaszból behozott példányra.
Szegényke, szánalmasan nézett ki de apránként rendbe raktam és azóta gondtalanul faljuk a kilométereket. Sokan nem gondolják de ezekben a motorokban is van "élmény faktor". Hangtalan suhanás, fantasztikus kényelem az utasnak is, s persze nagyon jól döntögethető. A végsebessége 165 körül van de ezt utassal is tudja. Lámpánál is állva hagysz mindenkit, mert úgy gyorsul mint a villanymotor. Fogyasztása, 5,0-5,5 L/100 Km. Többet, csak megpakolva, tartósan 120-130-as tempó felett evett, akkor 6 Liter volt az étvágya. Olajból, 1-2 deci/6000 Km, ami szerintem nem sok egy 70ezer km (???) feletti futású motornak. A kis kerekek miatt az úthibák komoly ellenfelek lehetnek.
A gumikból nekem a Bridgestone Hoop B02 és a B03-as vált be. Olajból, Mannol Scooter 7809 kapja. Télen nyáron egy pöccre indul, szívató automata, injektorok miatt szép alapjárat, mindenre kiterjedő műszerezettség.
Gyárilag, Inmobilizer, lopásgátló, részben digi műszerfal, dual fékrendszer, elől-hátul tárcsafék+ parkoló fék! Egykulcsos minden rajta.
Hibalista
- Ez, a típus szeret maga alá pisilni.
- Hosszú téli állás alatt csepegtet némi fagyállót.
- Nem vészes és egy vízpumpa tömítéssel orvosolható.
- A motorolaj is szereti a friss levegőt, mert a generátor vezetéknél néha megjelenik egy minimális mennyiség.
- Hátsó teleszkóp lágyak és 10-12 év után feladják.
- Utassal megpakolva rossz úton felüthetnek.
- Cserével megoldható. (Hagon 80ezer/pár)
- Az ülést nyitó gázrugó is ellágyul, amit olcsó bútorteleszkóppal helyettesítettem.
Ide hordtam szervizbe
Inkább magam szerelem.
Magamnak egy adok egy tízest.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | VT250 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |