A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Silver Wing FJS 600 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Okos Mindenes

Szöveges ítélet

2014 ig kielégítettek a belföldi motoros túrák.
Messzebbre vágytunk és persze hosszabb utakra.
Utassal, 1-2 hétre csomagokkal, kényelmes, erős megbízható, kétkerekűt szerettem volna.
Meg a napi ingázáshoz a melóba(40Km /nap)is kellet valami.
Korábban, már volt CVT váltós robogóm (Honda Phanteon).
Így, maradtam ennél a technikánál és a Honda márkánál.
Pár hetes keresgélés után ráakadtam erre az olaszból behozott példányra.
Szegényke, szánalmasan nézett ki de apránként rendbe raktam és azóta gondtalanul faljuk a kilométereket. Sokan nem gondolják de ezekben a motorokban is van "élmény faktor". Hangtalan suhanás, fantasztikus kényelem az utasnak is, s persze nagyon jól döntögethető. A végsebessége 165 körül van de ezt utassal is tudja. Lámpánál is állva hagysz mindenkit, mert úgy gyorsul mint a villanymotor. Fogyasztása, 5,0-5,5 L/100 Km. Többet, csak megpakolva, tartósan 120-130-as tempó felett evett, akkor 6 Liter volt az étvágya. Olajból, 1-2 deci/6000 Km, ami szerintem nem sok egy 70ezer km (???) feletti futású motornak. A kis kerekek miatt az úthibák komoly ellenfelek lehetnek.
A gumikból nekem a Bridgestone Hoop B02 és a B03-as vált be. Olajból, Mannol Scooter 7809 kapja. Télen nyáron egy pöccre indul, szívató automata, injektorok miatt szép alapjárat, mindenre kiterjedő műszerezettség.
Gyárilag, Inmobilizer, lopásgátló, részben digi műszerfal, dual fékrendszer, elől-hátul tárcsafék+ parkoló fék! Egykulcsos minden rajta.

Hibalista

- Ez, a típus szeret maga alá pisilni.
- Hosszú téli állás alatt csepegtet némi fagyállót.
- Nem vészes és egy vízpumpa tömítéssel orvosolható.
- A motorolaj is szereti a friss levegőt, mert a generátor vezetéknél néha megjelenik egy minimális mennyiség.
- Hátsó teleszkóp lágyak és 10-12 év után feladják.
- Utassal megpakolva rossz úton felüthetnek.
- Cserével megoldható. (Hagon 80ezer/pár)
- Az ülést nyitó gázrugó is ellágyul, amit olcsó bútorteleszkóppal helyettesítettem.

Ide hordtam szervizbe

Inkább magam szerelem.
Magamnak egy adok egy tízest.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? VT250 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.