A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NHX 110 Lead 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugodt spórolás némi élvezettel

Szöveges ítélet

2009 őszén vettem Cegléden akciósan (420.000 Ft-ért névre írva, plusz 30.000 Ft-ért GIVI doboz és szélvédő), tkp. 2008-as gyártás, 0 km-es.Az eltelt több mint 2 év alatt 7.575 km van benne, hibátlan, így erről nincs mit írni. (Keeway KSM 125-ről váltottam, ld. ott !, az is jó volt.) 59 évesen csak jó időben használom ezt is, bár itt az eső nem gond.
Tapasztalatok : abszolút megbízható, pakolási lehetőség szenzációs (űlés alatt aktatáska, dzseki, enni-innivaló (motor melegíti, nyáron ne oda tegyük az üdítőt !), vagy két sisak, ekkor előbbiek a dobozba, vagy fordítva. Köszönhető a benzintank elhelyezésének és a 10-es hátsó keréknek. Az első kerék 12-es, a gyári gumik kicsit csúsznak ! A szélvédő tökéletes, hideg időben is felhajtott sisakplexivel járok, mivel a szélvédő 15-20 cm-re van, egyetlen hátránya, hogy a végsebessége így 80-81 km/óra (állítólag szélvédő nélkül közel 90. A régi endurómhoz képest + 1 hónap tavasszal és ősszel. Kellemes utazója 64-66 km /óra. Két személlyel sincs különbség sebességben, fogyasztásban, stabilitásban. Eddig minden tankolást írtam, nagyon egyenletes a fogyasztása ! 2,3-2,5 között van mindig ! (injektoros) 250-270 km után tankolok. (6,5 l-es tank) Fix nappali világítás, kesztyűtartó zárható (kicsi), csomagtér az ülés alatt és a dobozzal egy miniautójé ! Nagyon jó az áttétele, azonnali gyorsulás, 0 - 40-ig nincs autó (sportkocsi sem !), 0 - 60 -ig is jó, afelett átlagos. 1000-es és 4000-es szervíz olajcserével, szelepállítással 9.000 és 7.000 Ft. volt. (Honda Dream).
Egyetlen negatívum (bár fontos) : kicsit kuporogva ülök, nem egyenes derékkal, ezért már 20 km után derékfájás. (KSM enduró szuper volt, egyenes derékkal ugyanilyen sebességgel 150 km fájdalom nélkül.)Összefoglalva minőségi spórgép.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Honda Dream

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7575
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? KSM 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.