Nyomatékos luxustúra,még mindíg Ő az igazi
Szöveges ítélet
Úton és autópályán két személlyel megpakolva is dinamikus előzések.Úttartás rugózás jó.Lámpától induláskor néha emelkedik az eleje.Jó szélvédelem,de a sisak csúcsa kilóg a plexi mögül(ami azért beremeg!)A fékek(kombinált ABS)+ a motorfék ,igen jók,az ülések kényelmesek.És a HANGJA!Az első hétvége alapján valahol itt kezdődik a Honda Dream.
Most két szezon és 24ekm után is a kategória legjobbjának tartom.Két személlyel 1185 km a napi max., 195km/h a csúcs,140-160 km/h az utazó .A plexit lecseréltem egy kb 10 cm-el magasabbra, így nincs szélzaj.Az eleje csak akkor emelkedik ha nem állítom a terheléshez a hátsó rugózást.A fékrendszeréről továbbra is csak felsőfokban beszélhetek.A tükrök a lehető legjobbak.A váltó határozottan kattan,gyakorlatilag nincs melléváltás.Rengeteget túrázunk,imádja az autópályát,a hegyekeket,remekül gyorsul,városban is elfér.Ezzel még motorozom,a Páneurópát már terelgetni kell.Még csak most gondolkodom gumicserén.Igen,erről álmodtam.
Hibalista
- a kuplungbowden kirojtosodott,gar.csere,az oldaldobozok zárja többször szétugrott.Szerintem igencsak mellényúltak akik tervezték.Erre kéne valami megoldás!A dobozokról lejön a festés.Egyszer Edélyben kilazultak a biztosítékokok,próbáltam szerelni,de béna voltam és végül ABS nélkül jöttem haza.
Ide hordtam szervizbe
Honda Park Érd
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24650 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |