A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Anf 125 Innova 2003 (124)

Anf 125 Innova 2003 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nubiai rabszolgaleanyka

Szöveges ítélet

Azzak kezdenem, h szerelem volt, hibakkal es jo tulajdonsagokkal.
Ez a vilag legeslegjobb motorja lehetne, ha az emberek kicsit toleransabbak lennenek a kozlekedeskor, az esszeru szintig legalabb betartanak a KRESZT es nem lenne 2 issssszonyatos konstrukcios hibaja: eloszor is a 3,6 literes tank meg a kellemesen alacsony fogyasztasa mellett (2-2,5 L) is felfoghatatlan. Nem birom megerteni, hogy hogy nem tudtak beleszuszakolni egy 2,4 literrel nagyobb tartalyt, ami meg mindig csak 6 liter, de majdnem 300 km-es hatotav.
A masik az esoben eletveszelyesen csuszo kerekek.
Biztosan ez is kikuszobolheto lenne.
Innentol viszont csak oromodak zenghetoek.
Fillerekbe kerul a fenntartasa.
Varosban minden kis resben elfer, es tudja tartani a tempot a forgalommal.
Meg kozuton is eleg lenne az ereje, HA nem menne minden barom autos 110-el ahol csak 90-el szabad.
Sajnos kis meretei miatt gyakran nezik levegonek, vagy eltaposni valo alacsonyabbrendu eletformanak az embert az autosok, akinek soha nincs, nem lehet elsobbsege. De ez szinte minden kismotorral igy van :(
Klasszul pakolhato, bar szinte semmilyen gyari tarolohely nincs benne (az ules alatt csak egy tokhej fer el) viszont zokszo nelkul cipelte a 2 zart sisaknyi 45 literes hatso dobozt, es a formaja alkalmassa teszi a nyeregtaska szeru oldaltaskak hordozasara.
Es akkor meg ott van az ules elotti vajat, ahol pont elfer egy hatizsak.
Ezzel egyutt egy jelzes erteku zarhato kesztyutarto szinten elferne rajta, es sokat javitana a konforton.
Az ulese meglepoen kenyelmes, es az utas helye is elviselheto.
A hangja baratsagos zummoges, a meretehez kepest meg eroteljesnek is mondhato.
Nem kell felni, h emiatt nem vesznek eszre vele.
Nagyon strapabiro, ketszer borultam meg vele, es szinte eszre sem lehetett venni rajta.
Amig nalam volt semmilyen muszaki problema nem volt vele, mindig indult, pedig telen is hasznaltam (a berugokar neha kellett, de VAN).
Es hogy miert nubiai? Fekete volt a Draga :)

Hibalista

- A vilagon semmi.
- Elpusztithatatlan.

Ide hordtam szervizbe

HONDA MAXPOWER

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.