NSR125F (aranyvázas)
Szöveges ítélet
1991-es gyárilag idom nélküli NSR.(aranyvázas)Igazából nem is ilyet akartam,azért vettem ezt mert nagyon szép állapotban volt,pedig már akkor is 14 éves volt.Egyből megtetszett ahogy megláttam az interneten.El is mentünk megnézni,el is hoztuk:)Körülbelül 1,5évig volt nálam.Sok sok örömet szerezve ezzel nekem.Főként a városba repülgettem vele.Bevallom,nem kímélten.Nem ritkán volt a fordulatszámmérő 11ezer körül.Hidegen sose pörgettem és mindig 1-2 kivételtől eltekintva minőségi olajjal jártam vele.Ha valami baja volt,egyből megcsináltam.2 személlyel autópályán 150-et ment,egyedül olyan 157-et.Az órája elég pontosan mér,nem mint a többi olasz motoron.Haverok között első voltam mindig :O) .Fogyasztása városba olyan 5.8liter körül volt,városon kívül 2 személlyel 100-120-al lement 5literre.Biztos lehetett volna kevesebb is,de ki akar vele nyugdíjas módon menni.Nyáron elcsattant az egyik gyűrű,de hazahozott még ígyis.Kicseréltük a dugattyút csapágyakat.Kis járatás és újra a régi volt.Sőt a réginél erősebb.:) Az idomos NSR sz.tem nagyon bután néz ki.Csak ajánlani tudom ezeket a csupsza NSR-eket bárkinek.
Hibalista
- dugattyú(20000),főtengelycsapágy(8000),szimeringe(2000),önindító(6000javítás),lánszett,fékbetétek.Hátsó gumi.
Ide hordtam szervizbe
Mindent magam csináltam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 30500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |