Nincs túl távoli, vagy túl köves út-> XR
Szöveges ítélet
1,5 éve vettem meg a gépet, akkor 8237km volt benne, az előző tulaj kizárólag terepen használta, de az én szívem inkább húzott a Supermotó stílus felé, így a cross gumikat legyeréltem utcai gumikra előre a 21"-os kerékre egy 90/90-es, a hátsó 18"-kerékre pedig egy 160/60-as gyorsasági gumi került , hogy azért lehessen dönteni a bringát, most az áttétele 15-42-es. Sokat motoroztam vele, kicsit nagyobb utakat is beválalva (szlovákia stb) de nekem nem volt gondom vele, még az a tulajdonsága tetszik benne, hogy a futóműve, roppant egyszerűen, és sokoldalúan lehet álítani az útszakasz függvényében a fékekre sem lehet panaszom, csak jobban behúzom az elsőféket, és a motor kis súlyának köszönhetően már fenn is van az első keréken. Sokan hátránynak tartják, hogy nincs rajta önindító, de nekem nem volt hátrány , csak rá kell jönni az indításra, nyáron, akár papucsban is berugom, minden probléma nélkül. Azért választottam ezt a márkát, mert tetszett a sportos megjelenése, nyomatékos motorja, jah és persze a japán megbízhatósága!
Hibalista
- hátsó izzó
Ide hordtam szervizbe
REAL HONDA Győr
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
saját magam szerelem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 8240 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |