Nem minden arany ami fénylik
Szöveges ítélet
Jó: hihetetlenül könnyű vezetni, alacsony súlypont. A fékek nagyon jól fogták a 320 kg-os gépet. Alacsony volt az átlagfogyasztás, de a szervizelési költsége az alábbiak miatt drága volt. Látványos motor. Nem sajnálták ki belőle a krómot, nincsenek benne (nem sok) gagyi krómozott műanyag elemek.
Rossz: nem igaz a HONDA minőség! Kamu. Olyan csúnya hegesztési nyomok vannak rajta, hogy egy utolsó tanonc szebbet produkál. Nincsenek olyan szépen finoman eldolgozva a vezetékelések, a csövek, a markolatok, kipufogók stb, mint más Japán motoroknál. Durva kidolgozású szinte minden eleme. Egy szóval élve: összegányolták az egészet az USA-ban (mert ezek ott készülnek, s talán direkt csinálták ilyen esztétikailag sem Hondához méltó minőségben, hogy a HD-nak ne legyen konkurenciája). Unikumot kedvelőknek nem ajánlom. Ha széppé akarod varázsolni, sokat kell rá költeni, a fenti negativumok kiküszöbölése miatt.
Hibalista
- Már 0 kilométeresen elfolyt a hűtővíz, vissza kellett vinni a forgalmazóhoz, 1000 km-nél a gyári gyertyák megadták magukat (4x9000 Ft !), a beüzemelésnél az első kereket nem fixálták (tengely majdnem kiesett), 4000 km-nél a szerelők által is ismeretlen kattogások hallhatóak a vezérmű tengelyek felől. Az első tárcsafékek minden kanyar után súroltak kb. 2 km-ig.
Ide hordtam szervizbe
Egy szerelőhöz ("márkaképviselet") jártam, de ott azt sem tudták, hogy az olajat hol kell lecserélni (2 db leeresztő van!), olyan drágán adták az olajat (+1500 Ft/l-al, mint a MOL, pedig az sem olcsó), hogy szédületes. Nem volt olajleersztő alátét a szervizben !
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |