A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Crf 450 R 2007 (449)

Crf 450 R 2007 (449) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

nem kell tőle félni :-)

Szöveges ítélet

voltak előtte krossz- és endúró motorjaim, de 4 ütemű nagyköbcentis motorom még nem. KTM, Yamaha, Honda - ezekben gondolkodtam.
Kicsit féltem tőle amikor megvettem, de nagyon jól kezelhető és szép folyamatosan adja le az erejét. Kapott új gyertyát (9E Ft!) egy Pro-circuit titán rendszert, kicsit fulladt utána, ezért hozzá állíttattam fékpadon a karburátort, az eredmény: 55,1LE keréken mérve!! (ez főtengelyen bőven 60LE fölött van) A hangjáról nem írok mert leírhatatlan! :-)
De nem is ez a lényeg hanem ahogy leadja ezt az erőt. Tettem rá nagyobb (51 fogas) hátsó lánckereket, új láncot. A kipufogótól és az áttételtől alul még nyomatékosabb lett, majdnem hogy jó endurózni is. Ezt nem sok 450-es krossz gép tudja!
A futóműve nagyon jó (magic tuning), az első fék gyárilag gyenge volt - mint minden 2010 előtti japán krosszmotornál, de kapott nagyobb hullámos tárcsát - most elég durva ...és egy ujjal lehet fékezni. A KTM-emen volt ilyen fék, az volt az etalon. Érdemes lecserélni. A hátsó fékbetétet is érdemes puhábbra cserélni, sokat dob rajta.
A motor és a váltó/kuplung külön olajkörön van, ez így korrekt.
4,5 év alatt olajat cseréltem benne, légyszűrőt tisztítottam, láncot ápoltam. Nem volt terven felüli szerelés.
És indul könnyen hidegen (2-3 rúgásra), melegen (1-2 rúgásra) csak meg kell tanulni beindítani. És nem árt időnként ránézni a szelephézagra, a titán szelep ha elkezd nyúlni, gyorsan megnyúlik. Időben kell cserélni.

Hibalista

- teleszkóp szimmering, első fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

magam szereltem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? CR 250 Következő motorja? CRF 450R - újabb
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.