A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » PCX 125 (124 cm3)

PCX 125 (124 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Nem is ezt akartam

Szöveges ítélet

Főként városi, elővárosi furikázásra vettem. Először 50-es robogóban gondolkodtam, de az M0-ás kihasználhatósága miatt rendszámos robogó után néztem. Feleségem elvárása szerint ennél nagyobbat nem vehettem.
A motor az elvárt igényeket maximálisan teljesíti (alacsony fogyasztás, kellő dinamika, jó megjelenés, megbízhatóság). Az ülés 1 órás vezetés után lehetne kényelmesebb, a púp az ülés közepén kissé rossz helyen van. A fék az átlagnál jobb. A motor hangja a gyári kipufogórendszerrel kifogástalan (gyerekeim is szeretik) a fogyasztás meglepően alacsony 2,2-2,3 l/100 km de a tank mérete lehetne nagyobb. Az üzemanyagszint mérő 100 km után kezd kimozdulni, utána viszonylag gyorsan kúszik lefelé. Hosszabb túrát is be lehet vállalni, az országúti utazósebességet 90 km/h utassal is jól tartja. Az autópályákat azért kerüljük.
Az önindítóról csak szuperlativuszokban tudok mesélni. A stop-start automatikát először kikapcsoltam, de gyakorlatilag olyan gyorsan és csendesen indít, mintha a motor nem is állt volna le. Az önindító hangja most már más motorokon zavaróan hat.
Kezdem érteni a külföldi PCX rajongókat. Szerintem pár év múlva klasszikus lesz.

Hibalista

- A váz hegesztési varratain rozsdanyomok láthatók.

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? GSX-R Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.