Nem is ezt akartam
Szöveges ítélet
Főként városi, elővárosi furikázásra vettem. Először 50-es robogóban gondolkodtam, de az M0-ás kihasználhatósága miatt rendszámos robogó után néztem. Feleségem elvárása szerint ennél nagyobbat nem vehettem.
A motor az elvárt igényeket maximálisan teljesíti (alacsony fogyasztás, kellő dinamika, jó megjelenés, megbízhatóság). Az ülés 1 órás vezetés után lehetne kényelmesebb, a púp az ülés közepén kissé rossz helyen van. A fék az átlagnál jobb. A motor hangja a gyári kipufogórendszerrel kifogástalan (gyerekeim is szeretik) a fogyasztás meglepően alacsony 2,2-2,3 l/100 km de a tank mérete lehetne nagyobb. Az üzemanyagszint mérő 100 km után kezd kimozdulni, utána viszonylag gyorsan kúszik lefelé. Hosszabb túrát is be lehet vállalni, az országúti utazósebességet 90 km/h utassal is jól tartja. Az autópályákat azért kerüljük.
Az önindítóról csak szuperlativuszokban tudok mesélni. A stop-start automatikát először kikapcsoltam, de gyakorlatilag olyan gyorsan és csendesen indít, mintha a motor nem is állt volna le. Az önindító hangja most már más motorokon zavaróan hat.
Kezdem érteni a külföldi PCX rajongókat. Szerintem pár év múlva klasszikus lesz.
Hibalista
- A váz hegesztési varratain rozsdanyomok láthatók.
Ide hordtam szervizbe
Honda Karasna
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | GSX-R | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |