A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Fes 250 Foresight 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem a legszebb, de megbízható!!!

Szöveges ítélet

Hátrányok: Nincs fordulatszámmérő, töltés visszajelző, világítás ki-be kapcsoló, kicsi kerekek miatt a nyomvályú életveszélyes, a kátyúkat inkább kerülni, mint belemenni!!! Ha utassal közlekedek, nagyon eltolódik a súlypont a hátsó kerékre, és szerintem két személyre már nem az igazi ez a teljesítmény. A szeles időt nagyon észre veszi. Sőt még ha autó után megy az ember a turbulencia is meg-meg mozgatja. Érdekes, mert az utak most sem rosszabbak, mint 20-30-éve voltak. Akkoriban simsonnal, verhovinával, jawa mustanggal, kezdtük a motorozást. Aztán 125-250-es mz-k, etz-k voltak. Azok észre sem vették az utak minőségét. Vissza a Hondához. Nekem nem lenne fontos, hogy városon belül is menjen a világítás, de nem kapcsolható. Valamiért nem, vagy nagyon nehezen sikerül 4L alá vinni a fogyasztást egy személlyel is. Pedig aki tőlem finomabban kezeli a gázt, az már csal. Próbáltam shell v-powert is, hátha....De nem igazán lett jobb. Többnyire városban használom, hosszú úton sem megyek 90-100 fölé, akkor evett 3,8-at. Szerintem az is sok, ahhoz képest miket írnak, akár itt is a fogyasztását illetően. A motorja nagyon rendben van, nagyon finoman jár, tehát nem kopás miatt eszik ennyit. Meg fogom kérdezni valamelyik szervizben, lehet e valamivel lejjebb venni. Ha kell nagyon jól gyorsul, bár nem szoktam tépni a gázkart. Sebességre is jól megy, igaz még soha nem néztem meg mi a vége.A 120 ezekkel a kerekekkel, ilyen utakon soknak tűnt, de még volt gáz. A lámpája este iszonyat jól világít. A fékek elől-hátul hatásosan lassítanak, jól adagolható. Baromi jó, hogy az irányjelzőt magától veszi vissza, így ne marad kint. Az ülése kényelmes, még az utasnak is. Nem egy Piaggio X8, vagy X9 kinézetre (azok szebbek), viszont tele vannak elektromos hibákkal és megbízhatatlanok miatta. Ebből nem folyik az olaj, nem szivárog a lengés csillapító, normálisan van összeszerelve. Próbáltam nagyobb kerekekkel nagy robogót, de nekem lábujjhegyen értek csak le a lábaim, pl. Piaggio Beverlyről, pedig tetszett a 16" kerék. Ezért lett ez. A csomagtere két helyen záródik és eléggé méretes. Kormány jobb és bal oldalán tároló pénztárcának(egyik csukható) telefonnak stb.

Hibalista

- Semmi. Egy Hondán? Ez a motor a világból kimegy, ha rendszeresen és időben cserélsz minőségi olajat, levegőszűrőt.

Ide hordtam szervizbe

Nincs mit javítani rajta.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Piaggio X8, X9 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.