A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 1998 (782)

Vfr 800 1998 (782) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Nekem bevált

Szöveges ítélet

Elötte egy VFR750- es volt. Ha nem lett volna ilyen kedvező vétel akkor még a mai napig az van. A kilométeróra jelenlegi állása 111823. A megbizhatoságát akik ismerik, ezért teljesen felesleges ecsetelni. Évi közel 20ezer kilométer átlag megtétele, után is mai napig szeretem és élvezem minden rajta töltött percet. Szélvédelme
tökéletesnek mondható, az én 178 centiméteres magaságomhoz.
180-as temponál is elegendő csak a nyakamat kicsit beljebb huzni.
Lényeges, hogy az összes kötelező tartozék gond nélkül elfér az ülés alatt, amit én még kiegészitettem, egy defektjavitó, és és egy bowdenjavitó szettel, és egy 100ml-es láncsprayel.
Mivel a párom is velem jön a hosszú turákra, szempont az Ő kényelme is, de itt is igazolja a tervezők gondos munkáját!
8-10 óra motorozás után sem, elgémberedve szállunk le róla.
A tankra Bagster tank boritást helyeztem, a hozzá való táskával együtt. Rend kivül praktikus, és könnyen le-fel helyezhető.
Hosszabb turákra a Nonfangó tartokra helyezhető két oldal dobozt rakok még fel, aminek 48 liter a befogadó képessége, ami így már bőven elegendő. A felső dobozt nem szoktam használni, mert bozasztoan rontja menet tulajdonságokat.
A pályanapkra is rendszeresen járok, de ott sem kell negyon szégyenkezni vele, sok sportmotorosnak lehet vele borsot törni vele az orra alá.
Annyira meg vagyok vele elégedve, hogy ugy gondolom ez lesz az utolsó motorom.

Hibalista

- A megvétel után, rögtön a féktárcsák cseréjével kezdtem, de ez az elöző tulaj nemtörödömségének tudható be. Sütött betétekkel járt, és amikor ezek is elkoptak akkor vason. A lánc szett is cserére szorult. Viszont nagyon nyomott áron jutottam a vashoz.
- Bontott első tárcsák: 45000/pár Hátsó:15000
- Lánc szett: DID. X-ringes 38 ezer. Ezek elkoptak, ami tényleg elromlott az a fesszabályzó, tatabányaira cserélve:12500Ft

Ide hordtam szervizbe

Magam javitom, ez a szakmám.
Yamaha World. Bp. Soroksári ut 158.
061-358-1480

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 56000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.