Nagy Dög
Szöveges ítélet
Újjonan vásároltam elöször utcán motoroztam vele. A gyári fútómű beálítások túl kényelmesek még utcára is. A motor fordulékonyságával voltak gondjaim de a gyári gumák ledobálása után tökéletes lett. A motorerő megfelelő elég nyomatékos, de egy nyitott dobbal lesz tökéletes. Aki azt mondja hogy ez az erő így kevés utcára az hülyeséget beszél!
Majd 2005-től elkezdtem versenyezni vele! Na ide viszont tényleg kevés a gyári motorerő, és a fútómű is hamar eléri a határait. Ha azt akarod hogy tényleg gyors legyél vele a pályán akkor méllyeben bele kell nyulni a motorba: komplett fútómű, leömlő rendszer, nyitott levegőszürő, fém fékcső, power commander (beálítással mert középen lyukas marad), lábtartó konzolok. Így már ütőképes nagydög lesz belőle, és minden csak a pilótán múlik!
Jó tulajdonság: pílótának kényelmes üléspozíció, precíz és pontos fékek, pontos váltó, tökéletesen össze van rakva mind az idomzat mind a motor olyan Hondás,
Rossz tulajdonságok: szélvédelem csapnivaló, utasülés kínpad, elég nagy teherváltási reakciók, gyári gumikkal nehézkes fordulékonyság
Összeségében szerintem nagyon jó konstrukció, lehet hogy nem a legerősebb a többi Japán modelhez képest de Énnekem személy szerint tetszik és meg vagyok vele elégedve!
Hibalista
- Nincs!
Ide hordtam szervizbe
Salyát magam szervizeltem!
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |