A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 500 2004 (499)

Cbf 500 2004 (499) 

Az ítélet értékelése
2,8(4 db)

Na de uraim, ez egy honda.

Szöveges ítélet

Az A korlátlan jogosítvány lerakása után, anyagiak szűkében kénytelen voltam venni egy rendszámos 125-ös piaggio liberty-t. Igazából nem volt vele különösebb probléma, olaszos bája megvolt, apróbb dolgokat kellett rajta szerelgetni de nem olyan idegesítőket és soha nem robbantam le vele. Egy szép nap aztán eljött az a pillanat hogy jó és szép, csak hát nem lehet vele Pest megyénél messzebb menni, városban jó de nekem már több kell, jó lenne kijutni Szlovákiába, Osztrákokhoz, Olaszországba, Erdélybe stb. meg hát mégis letettem a korlátlan jogsit. Szükség volt egy gépre aminek nem túl nagyok a költségei kezes és nem 200 lóerő tekintve a saját gyakorlati tudásomat, hiába voltam futár 3 évig robogókkal azért az ember tudja magáról mire képes és mire nem, mai fejjel egy 600-as sornégyest is simán megvennék, de nem bántam meg hogy sorkettes-t vettem a maga minden előnyével és hátrányával. Nagyon szerencsés vétel volt November felé jártunk és a szezonnak vége, ilyenkor kell venni vagy még tavasz előtt, én már szemezgettem a CB500-al /a Blokk ugyanaz amúgy meg sokkal modernebb vázfelépítés fékek szinte minden/, Kawasaki sorkettese meg a gs 500 is megfordult a fejemben, sok gs-t néztem meg de valahogy egyik sem fogott meg jó ár érték arány csak már a technika öreg, nem akartam egy léghűtéses hátul dobfékes motort venni 2010 után.
Aztán megtaláltam azt a bizonyos hirdetést amit minden motorvásárlás előtt álló ember vár, az aranytojást tojó tyúkot, rengetek csalódás és fölösleges utazás után reménykedtem hogy ez lesz az igazi. Felhívtuk, elmentünk megnéztük, végleg beleszerettem, az előző tulaj gyerekáldás örömei elé néz gyerekágy babaruha minden, látszik az arcán a jövő felé révedés és a szomorú nosztalgia a múlt felé, de hát az életben minden változik. Megvizsgáltam aludtam rá sokat őrlődtem végül úgy döntöttem hogy ilyet ennyiért, ennyi extrával nem lehet kapni túraplexi 3 doboz középsztender bőrtank, szivartöltő tekintve hogy szerettem volna külföldre járni nekem ez olyan volt mint a tökéletes társ. egyszer csúsztak vele és a tank meghorpadt, de le volt kezelve /ezért a bőr/, de ami a lényeg homlokcső varratai nem deformáltak, egyenesfutása: sok motor megirigyelhetné maradjunk annyiban, új gumik új lánc. Konklúzió: Nem lehetett otthagyni.
Azóta sok km áll mögöttünk, rengeteg túra tervezett van a fejemben csak hát az idő szab sokszor gátat. fogyasztása 4.6-5.4 között változott sokat télen evett mikor nem bírtam magammal és januárban kimentem vele , minél melegebb lett annál kevesebbet fogyasztott, a futómű hibátlan a gumik a fékek jók, ez még a régi idők focija a karburátor kézi szívató (nem is szívat meg sose)
néha nehéz tartani a tempót a sornégyes 600-1000-es túratársakkal a hegyen, de mindig odaérek, 2500-3000 tól kezd el szépen nyomatékosan ketyegni igazi lelktelen sor 2 hang, de 5000 től kisimul a hang és 7000 környékén kezdi el szedni a lábait a nyomatékcsúcs 7500 a lóerőcsúcs 9500, jó hát motoros körökben az az 56 lóerő nem eget rázó de nekem megfelel, nem lehet összehasonlítani egy sor4-el, Szakszerűtlenül fogalmazva ez egy fél sor4 és sok minden fele annyiba is kerül rajta mint sor4-es társain, hülyén hangozhat de nagy igazság. Volt már dolgom olasz kínai és japán robogókkal futáréletem során de a leghosszabban hajtott gépem egy 1985-ös Honda SH 50 volt ami a hét 6 napján napi 350 km-t tett meg és nem romlott el 1,5-2L között járt kelt és miután eladtam láttam a mai napig jár, ez a Honda minőség és ez nem PR szöveg a mai motorokról nem tudok nyilatkozni de ez a kis Honda volt ami meghatározta hozzáállásomat a márkához és nem bántam meg, ugyanaz a minőség ahova csak tekintek, sehol egy sorja egy igénytelen olcsó kialakítás, nem bántam meg a választásom, remélem még sok sok balesetmentes kilométer vár ránk.

Hibalista

- Őszintén szólva még egy izzó sem égett ki mióta nálam van.

Ide hordtam szervizbe

olajcserét magam végzem, és nem kellett idáig szervizbe vinni.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? liberty 125 4tempi Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.