Műmájert csinált belőlem :-)
Szöveges ítélet
Sok saját és néhány tesztmotor elfogyasztása után hosszas mérlegelés után választottam a VT 750 C4-et. Újonnan vettem - akkor lett rendelhető a 750-es kardán-hajtással, ami a karbantartás-kényelem okán nekem fontos volt. (A fényképen még az átvételkori állapotú - most már felszereltebb, de ugyanilyen állapotú.)
Próbáltam a VTX-et is, az már túl nagy volt a fővárosi dugókhoz, a 600-ast kicsinek találtam az országúton. A nyugodt de tempós motorzás híve vagyok, és a tempó nekem 130-nál véget ér. Mennék én szívesen gyorsabban is, de azok a motorok, amiken lehet, nem igazán tetszettek, nem éreztem magam jól rajtuk. Gurulni-nézelődni-szaglászni, na erre való ez.
Az üléspozíció kifejezetten alacsony, és a gyári lábtaró-állítás, kormánytávtartó és kormányív egy 175 cm magas palinak éppen kényelmeset ad.
A motor tud annyira dinamikus lenni, ha mered húzni neki, hogy meglepetést okozhatsz a sportautósoknak is a lámpánál.
Partnereim még elviselhetőnek mondják a hátsó ülést, de háttámla nélkül kényelmetlen, az pedig nem az alapfelszereltség része. (Akár kézzel is) állítható a hátsó rugóstag keménysége, és erre jó odafigyelni, mert sokat javít a kanyarstabilitáson, ha követem vele a motor terhelését.
Én a megvett utángyártott nagyplexit egy félév után levettem, mert autópályán nem tetszett, ahogy nyomja a szél a kormányt vele. Most telibe kapom a levegőt és nem zavar, sőt kifejezetten élvezem. Túrázás, pakolás? Én oldaltáskák nélkül vettem a mocit, de ezt nem javaslom senkinek! Nem a hűtött sör hiányzik, hanem az esőruhát sem tudod hova tenni, ha elindulsz! Az árba a plexi és háttámla belealkudás helyett a háttámla és oldaltáska lett volna a jó.
Az egyenesfutása csodás! Elképzelhetlenül más, mint más márkáké....
Olyan a motor, amilyent mindig is kívántam magamnak! Nyomatékos, finom, nem rázza agyon a kezem-seggem, kultúrált és - sajnos - csendes, sőt barátságos.
Az egyetlen, amin rövidesen változtatok, az a kipufogó hangja, merthogy az nincs, és nagyon hiányzik a feelinghez.
Igazi hétvégi műmájer vagyok, volt olyan év, amikor 1000 km-t mentem egy idényben (meló miatti időhiány), de bármilyen ritkán ültem rá, soha nem hagyott cserben (két téli hónap után is indul simán) és mindig biztonságban éreztem magam rajta-vele.
Meggyőződésem, hogy nem csak a hétvégi motorosok, hanem a mindennapok motorja is.
Hibalista
- Három év alatt semmi. Egy csavar nem sok, annyi nem lazult meg.
Ide hordtam szervizbe
Honda Buda,
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Honda Brakeless, Dunakeszi
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |