A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 750 C 2001 (749)

Vt 750 C 2001 (749) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Műmájert csinált belőlem :-)

Szöveges ítélet

Sok saját és néhány tesztmotor elfogyasztása után hosszas mérlegelés után választottam a VT 750 C4-et. Újonnan vettem - akkor lett rendelhető a 750-es kardán-hajtással, ami a karbantartás-kényelem okán nekem fontos volt. (A fényképen még az átvételkori állapotú - most már felszereltebb, de ugyanilyen állapotú.)

Próbáltam a VTX-et is, az már túl nagy volt a fővárosi dugókhoz, a 600-ast kicsinek találtam az országúton. A nyugodt de tempós motorzás híve vagyok, és a tempó nekem 130-nál véget ér. Mennék én szívesen gyorsabban is, de azok a motorok, amiken lehet, nem igazán tetszettek, nem éreztem magam jól rajtuk. Gurulni-nézelődni-szaglászni, na erre való ez.

Az üléspozíció kifejezetten alacsony, és a gyári lábtaró-állítás, kormánytávtartó és kormányív egy 175 cm magas palinak éppen kényelmeset ad.
A motor tud annyira dinamikus lenni, ha mered húzni neki, hogy meglepetést okozhatsz a sportautósoknak is a lámpánál.
Partnereim még elviselhetőnek mondják a hátsó ülést, de háttámla nélkül kényelmetlen, az pedig nem az alapfelszereltség része. (Akár kézzel is) állítható a hátsó rugóstag keménysége, és erre jó odafigyelni, mert sokat javít a kanyarstabilitáson, ha követem vele a motor terhelését.

Én a megvett utángyártott nagyplexit egy félév után levettem, mert autópályán nem tetszett, ahogy nyomja a szél a kormányt vele. Most telibe kapom a levegőt és nem zavar, sőt kifejezetten élvezem. Túrázás, pakolás? Én oldaltáskák nélkül vettem a mocit, de ezt nem javaslom senkinek! Nem a hűtött sör hiányzik, hanem az esőruhát sem tudod hova tenni, ha elindulsz! Az árba a plexi és háttámla belealkudás helyett a háttámla és oldaltáska lett volna a jó.
Az egyenesfutása csodás! Elképzelhetlenül más, mint más márkáké....

Olyan a motor, amilyent mindig is kívántam magamnak! Nyomatékos, finom, nem rázza agyon a kezem-seggem, kultúrált és - sajnos - csendes, sőt barátságos.
Az egyetlen, amin rövidesen változtatok, az a kipufogó hangja, merthogy az nincs, és nagyon hiányzik a feelinghez.

Igazi hétvégi műmájer vagyok, volt olyan év, amikor 1000 km-t mentem egy idényben (meló miatti időhiány), de bármilyen ritkán ültem rá, soha nem hagyott cserben (két téli hónap után is indul simán) és mindig biztonságban éreztem magam rajta-vele.
Meggyőződésem, hogy nem csak a hétvégi motorosok, hanem a mindennapok motorja is.

Hibalista

- Három év alatt semmi. Egy csavar nem sok, annyi nem lazult meg.

Ide hordtam szervizbe

Honda Buda,

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Honda Brakeless, Dunakeszi

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.