Multifunkciós dugókerülő
Szöveges ítélet
Hat éve vásároltam a már akkor sem fiatalkorú gépet. Mivel Honda ezért olyan nagy baja nem lehet-gonoltam magamban-. Szerencsére ez így is lett. Olajcsere kell 4000 kilóméterenként és egy ilyen motor a világból is kimegy. Ronda, mint a bűn, de lagalább egyéniség. Csúnya, de nem romlik el. Kényelmes az ülése, a lábam lazán előre tudom nyújtani. A lábtartó kialakításának köszönhetően nem csapja fel a vizet, ami nagyon jó cipőkímélő megoldás.A hátsófék lábbal működtethető, ami robogóknál nem megszokott. Ez némi gyakorlatot igényel, de egy idő után automatizálódik. Van rajta kézifék, ami szerintem tök fölösleg. 190 cm-emmel a szélvédelem lehetne jobb, de ha 5 cm-el alacsonyabb lennék még az is tökéletes lenne. Nagy hátránya a csomagtartó formája. A mérete oriási, de az ajtaja kicsi. Ezért egy normális sisak nem fér bele, csak egy "kétpálcás baseball sapka". 17 Le-vel nem egy Hajabusa, de a nagyon jó fokozatmentes váltónak köszönhetően dinamikusan gyorsít 100-ig. Ott még van benne egy pici, de az a sebesség már nagyon nehezére esik. Vibrál és rázkódik olyankor. Nagy tengelytávja ellenére jól manőverezhető, mert alacsonyan van a súlypontja.
Szeretem, mert igazi egyéniség a hibáival együtt. Jól használható mind városban mind országúton. Hosszú túrákra nem mennék el vele, de külvárosból bejárni a lehető legideálissabb motor. Az autósok, meg szívjanak a dugóban...
Hibalista
- Fékbetét: 5000.-, Gumik: 8000.-, Olalcsere: 5000.-, Kipufogó hegesztés:5000.-
Ide hordtam szervizbe
Boxutca
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |