Mozdony ereje, luxusjacht kenyelme
Szöveges ítélet
Egy 250es Suzuki utan kicsit nagy ugrás volt, mindenki feltett tole. Egy kicsit en is. Viszont tudtam magamrol, hogy azert higgadt vagyok, nem vesztem el a fejem, belevagtam.
Hat a kezdeti higgadsagom mar elmult,s elkezdtem probalgatni.
Igaz a motor 100 lovas, de azt mar 5000fordulatnal leadja, nem kell porgetni. De ami a lenyeg! akkora nyomatek all a rendelkezesedre, barmely fordulatszamon, amit meg nem tapasztaltam. Erre pelda, hogy 2esben 2 szemellyel kuplungolas nelkul gazadasra kikapar a fara alapjarattol.
De ebben a motorban nem is az a lenyeg, hanem a turazasra valo alkalmassaga. egy kicsit nagy a sulya (320kg) s nehez tologatni. azonban v4es blokkja, ules alatti tankja miatt olyan alacsony a sujpontja, mint egy boxer bmwnek (na azert annyira megsem)
Szélvédelme kiválló! 140ig egyaltalan nem kell lecsuknod a plexit. Nyáron már hianyzik is a legmozgas! Ekkor nyitott kabattal megyek, mert a legorveny a hatamra paszirozza a kabatot!!!!!
2személlyel is kenyelmes hosszutavon, igazi turagep.
Szervizkoltsege alacsony, nemetorszagban 300.000 km es peldanyok is futnak.
Kardanos masina, 36000kmenkent kell olajat cserelni benn, ami 2dl, 300ft. Nem lesz sose lancos motorom, amit 3-400km enkent fujni kell, s 30000kmenkent peid dobhatok ki a lancszettet.
Hibalista
- törötten vettem, a plexi volt összetörve, illetve a kormany volt elhajolva. Így féláron jutottam hozzá, s a muanyagos 20e ftert megcsinalta. A muszerfalat 200.000ftert beszereznek, bontoban nem is probaltam.
Ide hordtam szervizbe
Z. Roland, a kedves barátom
Illetve szerény személyem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |