Motorja elnyűhetetlen
Szöveges ítélet
2005 májusában vettem ujonnan. Bejáratás aztán húzd neki. 1000 km után már keményen endúroztam vele. Sokat kapott a kicsike. A telszkópok nem valami kemények, ezért mindig koppanatal, főleg az első ha valami nagy gödörbe mentem vele. De jól tudtam motorozni a haverokkal. A 4 ütem tartotta a DT-t és CRM-t. Nagyon keveset fogyasz, pedig nem kíméltem 3-3,5l. Pedig terepen sokszor belehúztam a kuplungba. Városban is jókat lehetett vele vagánykodni. Kis ügyeséggel lámpánál azért kerékre lehetett állítani. ÉN kicseréltem az első lánckereket 15-re. Igy rugalmasabb lett erődben,terepen. így is 95-100-at ment. Szerettem. De eladtam mert gyenge volt. De azért néha idegesített.
Hibalista
- - Első égő, 5000 Ft! Azért ez drága, nincs utángyártott.
- - Berepedtek a tükrök, üvegesnél megcsináltam: 500Ft. Aztán leszedtem őket.
- -Rendszámtábla megvilágítás.
- - Szelephézag állítása 3000 km-ként.
Ide hordtam szervizbe
Iron Motors, Kiskunhalas
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |