Motorcsonakhangu Turajargany
Szöveges ítélet
Naaaaaa!
Hat ujraalkotom az iteletemet igy 6 honap utan.
1, Meg mindig Qrva nehez, de mar megszoktam.
Jo tanacs: Sose akard lejton kozponti tamaszra allitani, hacsak nem vagy svajcineger :)
2, Nem szeretem a V4 hangjat, es a nyomatek, loero, fordulatszam elosztas sem jon be nekem. A soros 4 valahogy kozelebb all a szivemhez. Ennek olyan a hangja mint egy csonakmotor :(
3, Meg mindig az eggyik legtokeletesebb turagep, amit legyartottak.
4, Lecserelnem az engin miatt, de nincs mas a piacon, ami jobb lenne :( :( :(
Az FJR-1300 all a legkozelebb a szivemhez, de szar az utas ulespozicioja, a vezeto szelvedelme es meg lancos is, hogy a fene enne meg :(
Ugy nez ki, meg megmarad 1 idejig.
Hibalista
- jobb oldali kipuff cso dob alatt elrohadt, csere.
Ide hordtam szervizbe
TTK Motors, London
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |