A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 500 1998 (499)

Cb 500 1998 (499) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint egy nagy ETZ

Szöveges ítélet

ETZ 125-ös motorom eladása után következő motorként a CB500-ast választottam. Egy barátom CB500-asát volt szerencsém kipróbálni és mind a teljesíténye, mind a kinézete elsőre megfogott. Igazából kicsit úgy néz ki, mint egy nagy ETZ. Az utolsó gyártási évben vettem a design váltás idején, amikor a CBF-eket kezdte el gyártani a Honda.
Leginkább túrázásra használtam és ezek alatt rá kellett jönnöm, hogy gyönyörű kinézete mellett sajnos a szélvédelme elég gyenge, 130 fölött hosszabb távon nagyon fárasztó. Emellett 2 hengeresként eléggé el tudja zsibbasztani az ember tagjait, így általában 100 km után kellett pihenőket beiktatnunk.
Megjártuk vele Manarolát 2 személlyel, 3 táskával megpakolva és autópályán 110-es tempóval sikerült kihozni a gyári 4,5 l-es fogyasztást. A teljesítményével abszolút elégedett voltam, egy jól bevált, kiválóvá fejlesztett nagymúltú blokkja van, ami soha semmilyen szituációban nem hagyott cserben. Sajnos párszor megborultam vele és kellett javítgatni, de egyébként semmi sem romlott el benne.
Egy ilyen javítás során került fel rá egy nyitott Leo Vince dob, ami annyira fantasztikus hangot eredményezett, hogy még a szerelő srácok is megdöbbentek, akik felrakták. Olyan hangja lett, mint egy 1000-es gépnek és kb 2 km-ről lehetett hallani, így ha valahol vártak, mindig nyitott kapuval fogadtak, mert már messziről hallották, ha jövök. :)
Igazából bár nagyon szerettem, sok kellemes élményem van vele kapcsolatban, ma már nem vennék ilyen motort a fent említettek miatt (vagy lehet, hogy csak kényelmesedek...). :)

Hibalista

- A borulásaimon kívül csak a rendszeres szervízek miatt kellett szerelni, egyébként soha.

Ide hordtam szervizbe

Iron Motors - Kiskunhalas. Nagyon segítőkészek voltak a fiúk, sokszor kisegítettek, ha kellett, csak az időpontokkal voltak néha gondok.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.