Mindennapok tökéletessége
Szöveges ítélet
17 éves korom óta sportmotoron ültem, de lassan 35 lettem, kezdtem elkényelmesedni. Keresnem kellett egy mindennapokban használható, sportos túramotort. Rövid keresgélés után a VFR lett a kézenfekvő választás. A válság hatására jó áron sikerült egyhez hozzájutnom.
Ergonómia:
Nekem bordó színben tetszik a legjobban. Külsejét tekintve nagyon eltalált motor. Még most is jobban tetszik, mint az utódja.
Kényelem:
Városban és országúton is egyaránt kényelmes üléspozíció vezetőnek és utasnak egyaránt. A menetszéltől 160-ig tökéletes védelem. (174 cm magassághoz) A 244 kg nem zavaró, csak sportos motorozásnál volt egy kicsit bírkózós a GSX-R-hez képest.
Motor:
A 110 LE nem tűnik soknak a mai teljesítményekhez képest, de egy jó motorozáshoz utassal és jól felpakolva is tökéletesen elegendőnek bizonyult. Ráadásul 6800-tól nagyon megy.
Futómű:
A gyári beállításokkal is jól használható. Mindig semlegesen viselkedett, súlya ellenére nagyon jól kezelhető.
Fékek:
Jól adagolható, tökéletesen használhatóak.
Összességében nagyon nem bántam meg választásomat, csak azt, hogy ennyi ideig vártam vele. Nekem a motor nem csak élvezeti cikk, hanem inkább közlekedési eszköz. (1.5 év 18000km)Aztán kipróbáltuk párommal az 1200-est. Gyors volt a döntés: Nekem kell egy ilyen!
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Cegléd, TS Integrál
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Koncz Antal20/4144-039
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | GSX-R 750 K5 | Következő motorja? | VFR 1200 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |