Mindenes V2-es
Szöveges ítélet
Én 2006-ban vásároltam a gépemet egy baleset után amikor összetörtek autóval. Akkor lezúztam egy sor4-es gépet és utána próbáltam ki haverom sv-jét és akkor eldöntöttem, hogy V2-re átnyergelek. De nem akartam SV-t mert minden sarkon áll egy és megbízható gépet akartam, így lett a VTR 1000 F.
A vas az elejétől kezdve nagyon megbízható volt. Semmi nem romlott el rajta. Néhány negatívum azért van, a váltó elég hangos amikor egyesbe teszem valamint néha lukat húzok vele, de nem nagyon jellemző ez, illetve néha kicsit puffogó hang jön a blokk felől, a szívó részről, de ennyit a negatívumokról, mert mást nem tudnék mondani róla. Hacsak még azt nem hogy olyan 7000 km-ként gumit kell cserélni rajta, mert eszi nagyon. Bár az első gumi kibír két hátsó szettet általában. (utcai használat) A gyári dunlop nekem nem jött be annyira ezért a következő a Michelin pilot power volt. Nagyon jól fogta a gépet és pályán is iszonyatosan jól lehetett dönteni vele. Koptatóig simán. Miután ez elkopott cseréltem Metzeler sportec M3-ra és 180-asról 190-re. Nagyon jól fogja ez is a gépet pályán és közúton is és szintén kanyarvadászatra termett. :)
A pozitívumokról annyit, hogy iszonyatosan húz a masina olyan 3000-től egészen a leszabályzásig. A fékek nagyon jól fognak, igaz nekem fém fékcsövek vannak a gépen elől hátul, de ez annyiban módosította csak a fékhatást, hogy sokkal jobban lehet a nyomásponttal játszani. Amit sokan mondanka én nem tapasztaltam meg, hogy olyan nagy lenne a fogyasztás. Túrán két személlyel tele pakolva (tanktáska, túrazsák hátul, hátizsák 100-110 km/h) 5,2 fogyasztott. Igaz ha elkapom a szarvát akkor megeszi a 9 lityit, de nekem attól többet még nem fogyasztott eredeti gyári állapotában. Miután kicseréltem rajta a légszűrőt (K&N) és tettem bele Dynojet-et valamint két Martin dobot (iszonyatosan jól szól, kész orgazmus :))) ), és beállítattam a karbikat, az átlagfogyasztás visszaesett ( 1 és 2 személlyel átlagban) olyan 7-7,5 lityire. A Dynoból nem kell a legnagyobb 190-es fúvókát berakni, van 170-es van 180-as és 190-es. Nekem a 180-as van bent, bőven elég. A moci kb. 2,9-3,2 között gyorsul 100-ra és egy személlyel olyan 260 körül van a vége. Két személlyel 200-210-ig nagyon jól megy ott kicsit betorpan és ha az idő is engedi olyan 230-235 körül van a vége.
Aki teheti a fenti módosításokat tegye meg és nem fog csalódni, pláne még azért sem, mert iszonyatosan megváltozik a vas. Az Euroringen fogható az új 600 RR, valamint amire még büszkébb vagyok lenyomtam vele egy új K7 gsx-r-t. (mondjuk lehet, hogy nem volt a gixxer sofőrje túl jó a pályán, de ki tudja)
Pályán a gép nagyon jó, a kanyarstabilitása nagyon komoly annak ellenére, hogy nem igazi sportmotor. Mondjuk a futóművek elől hátul a Showa cég remekművei. ;) A fékek is nagyon jók. A teljesítmény meg ahhoz képest, hogy sportúra egész komolynak mondható. A gázreakciók nagyon jól kiszámíthatóak és egyfolytában fokozatosan úgy húz a gép mintha dróton húznák.
Aki ilyen gépet szeretne nagyon bátran ajánlom neki, bár egy kicsit sokba kerülnek hozzá az alkatrészek. Nekem a jobb tükörben volt egy kis feszültség és berepedt a tükör, így cserélnem kellett 19.000-be került!!!!!!!! De ezt leszámítva nem volt a motorral semmi problémám. Ha rendszeresen szervízelik és a kötelező dolgokat elvégzik rajta egy örök élet a moci az biztos. Még egy jó darabig biztos meglesz, nem cserélném el most per pill semmilyen más gépre.
Geri
Hibalista
- jobb tükör berepedt: 19.000 Ft
-
- Más nem romlott el rajta
Ide hordtam szervizbe
Honda Highway Dunaújváros
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Pentele Motor Dunaújváros
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |