A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 900 Hornet 2003 (919)

Cb 900 Hornet 2003 (919) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Meztelen igazságosztó

Szöveges ítélet

4 év cross-endurozás után ugy döntöttem irány az úttest, hozzáteszem csak a kényszerűség vitt az útra, túl sokat mentem egyedül az erdőben, ami kezdett veszélyessé válni ahogy nőt a tudás és a bátorság. előszőr egy 600-ast néztem ki magamnak, mondván szokjuk meg, és majd lépünk feljebb!
De a sors közbe szólt, mert a kirakatban ott állt Ő és várva várta, hogy vigye már el valaki. Mivel model frisítésen átesett 900-as hornettek között Ő már öreg rókának számított.
Cseppetsem bánom hogy a kereskedő unszolására nagy fába vágtam a fejszét. Bár az első két hónapban csak tegeződtünk, ez idő alatt is kezessen bánt velem. Mire össze szoktunk vége lett a szezonnak, így a téli pihenő következett. Márciusban indultunk útnak ujra de már mint összeszokott páros. Nem panaszkodhatom, bár egy két átalakításon át kellet hogy essen a komfort kedvéért. Street kormányt kapott, és acél fékcsöveket. Kényelmesseb lett a testtartás utána, és stabilabbnak is éreztem a motort. kapot bukó keretet, mej már kétszer megvédte a blokkot a sérüléstől.
Fogyasztása nem alacsony, inkább 7 liter felé tendálódik, és csak hosszú egyenletes menetek során húzódott a 6 l-hez közelebb. Egy igazi kanyar vadászt ismartam meg benne, aki imádja a szerpentines kanyargós utakat. Nem is jártam még vele autó pályán. A gép 100%-os hiba álltalában a sofőrrel szokott lenni amikor elövi a lehetőségeit. Mivel a garancia idő lejárt, magam szervizelem, de elötte is odafigyeltem a részletekre, pl lánckenés, olajszintek. A levegőszűrőt kicseréltem egy acél hálós kivitelre, így azt csak mosnom kell, eredménye egy kicsit öblösebb hang, és mélyröl meg keményebben tol, mindenkinek csak ajánlani tudom.
Az olajcseével soha nem vártam meg az előírt 12e Km-t én minden 6 e-nél lecserélem az olajat és a szűrőt.

Hibalista

- Eddig csak a lánc kopott el, 24000 km után, de valószínűleg én feszítettem túl!

Ide hordtam szervizbe

Komáromi Honda kereskedés és szervíz.
Ha szakértőt kerestek, ott megtalálható!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Karasna!
A szervízvezető igazi Hornet őrült! Mindent tud róluk!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.