A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

ST 1300 Abs Pan European 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Mercedes

Szöveges ítélet

Három hete vettem, 3500 km-t mentem vele eddig. Nagyon kellemes, határozott élmény a Suzuki 1200 S Bandit után, amivel három éven keresztül jártam. Előtte is Hondám volt két évig.

Japán motorból csak akor vegyél Suzukit, ha nem tudod megfizetni a Hondát (a Bandit vásárlása előtt kipróbáltam a CB 1300 S-t, nem kellett volna). Amennyivel drágább, annyival jobb. Ez látszik az alkatrészek tervezésén és megmunkálásán, a motor összeszerelésén, valamint a fényezés minőségén.

A motorja nagyon simán jár, a V elrendezésre jellemző rezgés csak gyorsításkor jelentkezik, utána villanymotorhoz hasonló, sima járású lesz (A Bandittal a 3500 és 6000 rpm közti vibrációt nem tudtam megszokni három év alatt. A legfőbb oka ez volt a váltásnak.).

A nagy súlya nem zavar, lassú manőverezéskor kicsit több odafigyelést igényel. Városban is tökéletesen használható, de ott bringázzunk inkább!
Menet közben jól esik a nagy malac test érzése.
Olyan, mint autóban egy nagyobb Mercedes.

A szélvédelem tökéletes. Az álítható plexinek köszönhetően ha akarom fúj, ha nem nem. Esőben, autópályán, közepre állított szélvédővel nem ázott meg sem az utasom, sem én (esőruha nem volt rajtunk).
A hengerek fűtik a térdnél az idomot, ami 25 fokig kellemes, fölötte viszont izzasztó élmény. Valószínűsítem viszont, hogy ennek köszönhetően nyerek még plusz 2 hónap motorozást évente.
A lábat nem éri számotevően a szél.

Az olajcsere szűrővel 12000 km-enként szükséges.
100km/h sebességnél 3200-at ,160km/h-nál 5400-at forog a főtengely.

A dobozok klasszak! Jó, hogy van állandó csomagtartó rajta! Furcsa, hogy motorral megyek valahová, és leszállás után nem kell magammal cipelnem a sisakomat, kesztyűmet. Viszont ha akarom, a cipőmet átvehetem, melegben felránthatom a rövidgatyámat! Apróságnak tűnik, de nem az!

Összegezve nagyon örülök neki! Sokáig meglesz.

Hibalista

- Elektromos ablakemelő (142.000 a magyar Hondánál, ebay 200 eur)

Ide hordtam szervizbe

Peti - Fekti Művek, Gyál A fiúk főként motorgumi értékesítéssel és szereléssel foglalkoznak, de ügyes és tisztességes szerelők is egyben, így odaszoktam hozzájuk. Telefon: 06-20-946-2465

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? GSF 1200 S Bandit, 2002 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.