Mellékúti cirkáló
Szöveges ítélet
Én egy C2-est vettem, a későbbi modellek szögltesebb (szerintem rondább) dizájnt kaptak, nem is beszélve a csopperhez kicsit sem illő kardán hajtásról. Hosszabb leállások után nehezen indult, hajlamos túlszívni magá, de mindnt összevetve soha nem hagyott az út szélén. Szerethető, kezes, kiválló menettulajdonságokkal. Pályán kicsit kevés a 110-120 utazósebesség, megy 160-at is de azt már nem szereti és Te sem (még plexivel sem). Az első igazi motorom volt, de rájöttem, hogy nem csak a szabadságot, hanem a technikát is szeretném élvezni, úgyhogy veszek egy kicsit erősebbet és egy kicsit élvezhetőbbet. Kezdetnek kiválló volt.
ui: a gyári dob hangja egy nagy sz.., cserélni meg piszok drága 180-200e Ft. Úgyhogy vegyél olyat amin már lecserélték.
Hibalista
- Semmi, néha nehezen indult,de egy gyertyatisztítás és átszellőztetés mindíg megtette a hatását.
Ide hordtam szervizbe
Maxx-Power Bp. III.ker Bécsi út 170.
Kiválló csapat, segítőkészek, gyorsak, pontosak.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |