Megéri a pénzét...
Szöveges ítélet
Egy hasonló kaliberű hárombetűs után ültem át a Hondára, és furcsa volt eleinte, hogy nem dobálja a hátulját, viszont kimondottan kemény az eleje, nagyon rumplis terepen csak csőgázzal elviselhető. Krossz pályára zseniális, erdőbe határeset.
Első művelet: hátsógumi csere (max110/100 krosszgumi mert a lánc megeszi a szélső bütyök sort), utána már lehet vele normálisan menni.
A fékei parádésak, a motor erős mégis barátságos (eleinte lustának tűnt, viszont bejáratva már nagyon kúúúl), a kupplungja bowdenes létére is puha, és nagyon jól adagolható akárcsak a gáz.
Csak terepen használom, (se rendszám se regadó) és bizony mindenkinek ajánlom, hogy mielőtt eltűnik a dzsindzsásban mindenképpen vegyen rá hűtővédőt! Különben előfordulhat, hogy tolni kell hazáig, mert a hűtői (főleg a bal) nagyon sérülékenyek, és iszonyúan kilógnak. Ez talán az egyetlen ellenérv a vásárlás ellen ami eszembe jut. (99€ egy CRD hűtővédő pár, tehát szinte ingyen van: KÖTELEZŐ tartozék... egy új hűtő minimum a duplája és akkor még mindíg nincs megoldva a védelem)
A kormánya hagyományos 22mm-es viszont Renthal ami miatt jól bírja a gyűrődést maximum a gumiágynál kell igazítgatni egy-egy komolyabb zakó után.
A motorolaj 500km után ugyan olyan színű mint betöltéskor, nem igazán fogy belőle (motul300v) mégis érdemes kicserélni, ez a hosszú élettartam titka.
A váltó oldalra kétüteműbe használatos (motul) váltóolajat használok, ezt meghálálja a kupplung tárcsa, mert tovább bírja, nem csúszik, nem forr az olaj nyáron mint a többi egy olajteres típusnál...
Hűtőventillátor aranyért kapható hozzá, a nagy hűtő felület miatt igazából nincs rá szükség ha egy kicsit is mozog a levegő (értsd: nem elásva, nyélen próbálsz kimászni valahonnan).
A levegőszűrő tisztításon és olajcseréken kívül nincs vele mit csinálni, tisztán kell tartani mielőtt leparkolod, átnézni a kipufogó csavarokat nehogy lazák legyenek, és ennyi.
Összességében egy megfizethető és remek paripa, ha valaki szereti a megbízható és jó motort ez az.
Hibalista
- egy hondán?
Ide hordtam szervizbe
RealMotorCentrum
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |