A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Crf 450 X 2006 (449)

Crf 450 X 2006 (449) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megéri a pénzét...

Szöveges ítélet

Egy hasonló kaliberű hárombetűs után ültem át a Hondára, és furcsa volt eleinte, hogy nem dobálja a hátulját, viszont kimondottan kemény az eleje, nagyon rumplis terepen csak csőgázzal elviselhető. Krossz pályára zseniális, erdőbe határeset.
Első művelet: hátsógumi csere (max110/100 krosszgumi mert a lánc megeszi a szélső bütyök sort), utána már lehet vele normálisan menni.
A fékei parádésak, a motor erős mégis barátságos (eleinte lustának tűnt, viszont bejáratva már nagyon kúúúl), a kupplungja bowdenes létére is puha, és nagyon jól adagolható akárcsak a gáz.
Csak terepen használom, (se rendszám se regadó) és bizony mindenkinek ajánlom, hogy mielőtt eltűnik a dzsindzsásban mindenképpen vegyen rá hűtővédőt! Különben előfordulhat, hogy tolni kell hazáig, mert a hűtői (főleg a bal) nagyon sérülékenyek, és iszonyúan kilógnak. Ez talán az egyetlen ellenérv a vásárlás ellen ami eszembe jut. (99€ egy CRD hűtővédő pár, tehát szinte ingyen van: KÖTELEZŐ tartozék... egy új hűtő minimum a duplája és akkor még mindíg nincs megoldva a védelem)
A kormánya hagyományos 22mm-es viszont Renthal ami miatt jól bírja a gyűrődést maximum a gumiágynál kell igazítgatni egy-egy komolyabb zakó után.
A motorolaj 500km után ugyan olyan színű mint betöltéskor, nem igazán fogy belőle (motul300v) mégis érdemes kicserélni, ez a hosszú élettartam titka.
A váltó oldalra kétüteműbe használatos (motul) váltóolajat használok, ezt meghálálja a kupplung tárcsa, mert tovább bírja, nem csúszik, nem forr az olaj nyáron mint a többi egy olajteres típusnál...
Hűtőventillátor aranyért kapható hozzá, a nagy hűtő felület miatt igazából nincs rá szükség ha egy kicsit is mozog a levegő (értsd: nem elásva, nyélen próbálsz kimászni valahonnan).
A levegőszűrő tisztításon és olajcseréken kívül nincs vele mit csinálni, tisztán kell tartani mielőtt leparkolod, átnézni a kipufogó csavarokat nehogy lazák legyenek, és ennyi.

Összességében egy megfizethető és remek paripa, ha valaki szereti a megbízható és jó motort ez az.



Hibalista

- egy hondán?

Ide hordtam szervizbe

RealMotorCentrum

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.